וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "הניצחון על דג'וקוביץ' הופך את זה למתוק יותר"

אחרי הזכייה בסינסינטי, פדרר מגיע לוהט לאליפות ארה"ב: "הגשמתי את המטרות שלי העונה, אך רוצה להמשיך במומנטום"

רוג'ר פדרר חוזר לשיאו? הטניסאי השוויצרי, שגבר אתמול (ראשון) על נובאק דג'וקוביץ' בגמר טורניר סינסינטי, מגיע לאליפות ארה"ב אחרי שהשלים זכייה בטורניר שישי העונה, אבל חשוב מזה: נראה שהוא כשיר לחלוטין מבחינה פיזית, התגבר בקלות על האכזבה בגמר האולימפי, ונהנה מביטחון עצמי גבוה אחרי ניצחון שני ברציפות על נולה.

"אין ספק שהעובדה שניצחתי את דג'וקוביץ' בגמר הופכת את הזכייה למיוחדת יותר", הודה פדרר, "היה גם חשוב עבורי להתאושש אחרי האולימפיאדה, ונהניתי מגמר מצוין. באתי לפה, ולא איבדתי את ההגשה שלי אפילו פעם אחת. זאת התגובה שאני מצפה מעצמי במשחקים חשובים. לא נתתי לעצמי לדעוך".

כמובן שפדרר יכול לשאוב אופטימיות ממצב היריבים שלו: רפאל נדאל הפצוע פרש מאליפות ארה"ב, אנדי מארי לא כשיר לחלוטין לאחר שפרש בשבוע שעבר מטורניר טורונטו בגלל פציעה ובסינסינטי הפסיד כבר בסיבוב השלישי, וגם דג'וקוביץ' לא מצליח לשחזר את היכולת מאשתקד. פדרר, מנגד, נראה החד מכולם, אולי בדרך לזכייה בתואר גראנד סלאם מספר 18 בקריירה.

"למרות שהגשמתי את רוב המטרות שלי העונה, שזה לזכות במדליה אולימפית, לקחת את ווימבלדון ולחזור למקום הראשון בעולם - חשוב מאוד שאמשיך קדימה ואכין את עצמי בצורה האופטימלית לניו יורק", אמר פדרר, "ואם כבר על הדרך אני זוכה בטורנירים, אפילו יותר טוב. באמת לא ציפיתי לזה. גם נובאק. שנינו לא ציפינו לשחק כל כך טוב אחרי האולימפיאדה, למרות שאנחנו מספר 1 ו-2 בעולם".

פדרר, שעומד על מאזן 7:56 השנה, לא צופה הכנות מיוחדות ליו-אס אופן. "כמעט אף פעם אני לא עושה דברים יוצאי דופן לפני סלאמים", הודה פדרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully