וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר גבר על דג'וקוביץ' וזכה בטורניר סינסינטי

המדורג ראשון בעולם המשיך להרשים, לא איפשר לסרבי לקחת אפילו משחקון אחד במערכה הראשנה, בדרך ל-0:6, 6:7 ענק

איזו שנה נהדרת עוברת על רוג'ר פדרר. המדורג מספר 1 בעולם זכה הערב (ראשון) בטורניר המאסטרס 1,000 בסינסינטי (סך פרסים 2.8 מיליון דולר), התואר השישי שלו העונה, אבל מה שמרשים יותר הוא היכולת שהציג בגמר, ועוד מול היריב האולטימטיבי שלו כרגע- נובאק דג'וקוביץ', המדורג 2 בעולם. השוויצרי ניצח 0:6, 6:7 והוכיח לכל מי שפקפק כי המקום הראשון בעולם שלו, ובצדק גמור.

פדרר הגיע לגמר לאחר שגבר על ואווינקה (6:7, 3:6) בדרבי שויצרי, בעוד דג'וקוביץ' גבר ללא קושי על חואן מרטין דל פוטרו כדי לסדר את הקרב בין שני המדורגים הבכירים בעולם. כולם ציפו לקרב איתנים במערכה הראשונה, שככל הנראה ייגרר לשובר שיוויון, אבל לפדרר היו תוכניות אחרות. המדורג ראשון בעולם פשוט דרס ללא רחמים את הסרבי, כשהוא לא מותיר לדג'וקוביץ' סיכוי. חמישה אייסים ואחוזי הגשה גבוהים סייעו לשוויצרי לדהור קדימה, לשבור שלוש פעמים ולהותיר את יריבו ואת הקהל בהלם מוחלט.

המערכה השניה היוותה פיצוי לקהל שציפה לקבל מעט יותר מההתמודדות. דג'וקוביץ' ירד לנוח, והצליח לקחת משחקון ראשון במשחק, דבר שהחזיר לו מעט את הביטחון. הסרבי החל להראות מה שהוא יודע, והשניים לא הצליחו להגיע לאף נקודת שבירה. דג'וקוביץ' התחמם מרגע לרגע ורשם מספר ווינרים מרהיבים, בדרך אל שובר השיוויון.

דווקא אז הגיע חוסר ריכוז של הסרבי, ופדרר עט עליו במהירות, שבר, ועלה ליתרון 0:3, אבל דג'וקוביץ' ענה עם שלוש נקודות רצופות משלו. לשני השחקנים היו הזדמנויות לשבור ולקחת את השובר, אבל רק פדרר עמד במשימה, לקח אותה עם 7:9, וחגג זכייה נהדרת בטורניר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully