וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד רוצה לשחרר את עומרי כספי

על פי רשת פוקס בארה"ב, הקאבס מעוניינים לקנות את חוזהו של הפורוורד. מקורבי השחקן: "שטויות, הם מאוד מרוצים ממנו"

עומרי כספי שחקן קליבלנד קאבלירס. Matt Slocum, AP
חלום ה-NBA הגיע לסיומו?כספי/AP, Matt Slocum

האם קריירת ה-NBA של עומרי כספי נמצאת בפני סיום? על פי דיווחים ברשת פוקס האמריקאית, קליבלנד, קבוצתו של הפורוורד הישראלי שוקלת לקנות את חוזהו של כספי, ולשחררו, כשעל פי אותו דיווח, גם כספי עצמו מעוניין בכך. כזכור, לישראלי היתה עונה חלשה מאוד במדי הקאבס בעונה שעברה, ובזמן שהגיע לארץ בכדי לסייע לנבחרת, שמע על החתמתו של סי ג'יי מיילס, שמשחק על אותה עמדה כמוהו, ומגיע בכדי להתמודד על המקום של כספי בחמישייה.

בסביבתו של כספי לא התרגשו מהדברים, ועל פי דיווחים אמרו: "זה שטויות, עומרי לא רוצה לעזוב את קליבלנד, והקאבס מרוצים מהיכולת שלו". בקליבלנד לא עשו הרבה שינויים בקיץ האחרון, אך על פי הדיווח, בכוונת המועדון לפנות מקום על ידי שיחרורו של כספי, שנמצא כרגע עם הנבחרת בדרכו למשחק נגד איסלנד. כספי העמיד ממוצעים של 7.1 נקודות והוריד 3.5 ריבאונדים למשחק בעונה שעברה, שהיו הנמוכים ביותר שלו בליגה הטובה בעולם.

אלו אינם הימים הטובים ביותר בקריירה של כספי. רק אתמול (שבת) הוא היה חלק מאחד ההפסדים המביכים ביותר של הכדורסל הישראלי, כשישראל נכנעה לנבחרת אסטוניה. אותו הפסד גרם ללא מעט שחקנים בנבחרת לצאת כנגד שחקן ה-NBA, וטענות על יחס מועדף מצד ראשי ומאמני הנבחרת החלו לצוף.

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי מאוכזב. קובי אליהו
לא השבוע שלו. כספי אחרי ההפסד לנבחרת אסטוניה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully