וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אור ברוך סיכם עקרונית

19.8.2012 / 16:50

החלוץ הישראלי של שיקגו פייר אמור להצטרף. בסרביה מדווחים שפאוק סלוניקי ירדה ממרינקוביץ' בעקבות הדרישה למיליון יורו

בני יהודה כבר מנסה להתארגן אחרי עזיבתו של דינו אנדלובו, כאשר היום (ראשון) סיכם עקרונית בקבוצה חלוצה הישראלי של שיקגו פייר, אור ברוך. החלוץ הצעיר, שמשתייך לנבחרת הצעירה, אמור להשלים את מעברו לקבוצה לאחר שהנהלת בני יהודה תסגור את קצוות העסקה מול הנהלת ה-MLS, שמולה חתום ברוך.

בבני יהודה גם ממתינים להגעתו השבוע של החלוץ סיבי גוואר, איתו כבר יש סיכום. הניגרי בן ה-23 יחליף בחוד את אנדלובו שנמכר למכבי חיפה, והמאמן דרור קשטן אמר אמש אחרי ההפסד להפועל תל אביב בגביע הטוטו ש"אחרי שגוואר יגיע, אני משוכנע שנראה יותר טוב".

בנושא אחר, על פי דיווחים בכלי תקשורת בסרביה, פאוק סלוניקי היוונית פנתה רשמית לבני יהודה בנוגע לרכישתו של ננאד מרינקוביץ', אך ירדה ממנו נכון לעכשיו לאחר שהזהובים דרשו סכום של מיליון יורו עבורו. הסרבי בן ה-23, שהגיע לבני יהודה בינואר 2011 ושיחק בה במהלך השנה וחצי האחרונות, הרשים את אנשי פאוק שעקבו אחרי הזהובים לקראת צמד המשחקים בין הקבוצות במוקדמות הליגה האירופית.

על פי הדיווח, פאוק ירדה בשלב זה ממרינקוביץ', אבל מכיוון שהוא יסיים את חוזהו בקיץ הבא ויהפוך לשחקן חופשי, אנשי הקבוצה היוונית יוכלו לדון איתו בחופשיות החל מינואר וגם להחתים אותו על חוזה שבמסגרתו הוא יגיע לסלוניקי ביוני 2013. כרגע זו האפשרות שנשקלת במועדון.

ארגון האוהדים 'אריות יהודה', יקיים ביום שני הקרוב (19.00), הפנינג לפתיחת עונה, בבריכת השחייה בבית דני בשכונת התקווה. את האירוע ינחה הזמר חופני כהן וייטול בו חלק גם הזמר עופר לוי. שחקני הקבוצה והצוות הניהולי והמקצועי צפויים להגיע בהרכב מלא, כאשר לאירוע הוזמנו שחקני עבר כמו יוסף מהלל, זכי מזרחי, אבינועם מליחי, משה סיני, חיים רביבו, אהוד בן טובים, אלון מזרחי ורבים אחרים. שחקני ההווה של בני יהודה יחתמו לאוהדים על אביזרי עידוד. כרטיס כניסה יעלה 50 שקלים. את הכרטיסים ניתן לרכוש אותם במועדון "בית-חם" שבגן התקווה וב"בית המלבי" ברח' האצ"ל 53 בשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully