וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: פאוק צפויה לפנות בנוגע למרינקוביץ'

היוונים מעוניינים בסרבי שכבש מולם ויבקשו לרכוש אותו: "מברך את פאוק". קשטן: "משחק של שתי מחציות שונות"

בני יהודה נפרדה הערב (חמישי) מאירופה, לאחר שהפסידה 4:1 ביוון לפאוק סלוניקי והודחה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית עם 6:1 בסיכום שני המשחקים. ננאד מרינקוביץ' עוד העלה את הזהובים ליתרון בדקה השביעית, אך הם התפרקו לאחר ההפסקה, איבדו את שלו מנשה שהורחק בדקה ה-50 ובסופו של דבר הוציאו ארבעה כדורים מהרשת.

דרור קשטן צפוי להיפרד בקרוב גם משניים משחקני ההתקפה שלו. דינו אנדלובו רשם את הופעתו האחרונה בקבוצה לפני המעבר למכבי חיפה, עליו פורסם בוואלה! ספורט.

מלבדו, גם מרינקוביץ' עשוי לעזוב ולהצטרף לפאוק סלוניקי, מולה כבש הערב. הקבוצה היוונית צפויה לפנות באופן רשמי לבני יהודה במטרה לרכוש את הקשר/חלוץ הסרבי, לו חוזה לעונה נוספת אצל הזהובים.

מרינקוביץ' עצמו אמר בסיום: "אני מברך את פאוק. שיחקנו טוב במחצית הראשונה ופחות טוב במחצית השנייה. פאוק קבוצה חזקה ואני מאחל לה הצלחה בסיבוב הבא".

דרור קשטן אמר לאתר הרשמי: "למשחק היו שתי מחציות. בראשונה שיחקנו מצוין, הבקענו שער והיו לנו עוד שתי הזדמנויות להוביל 0:2 או 0:3. אז הגיעה המחצית השנייה ועשינו טעות גדולה בשער הראשון. השער השני הגיע מטעות נוספת לאחר ששחקן שלנו הורחק ולמעשה מנקודה זו המשחק למעשה השתנה מנקודה זו ופאוק החלה לשלוט כשאנחנו ב-10 שחקנים. זה מאכזב כי אם אני מסתכל על המחצית הראשונה, אני מאוד מרוצה מאיך שעמדנו כקבוצה. עבדנו טוב והמחצית השנייה הייתה שונה לחלוטין. במחצית הראשונה עמדנו טוב. אני לא יודע איך המשחק היה מתפתח אם לא היינו פותחים את המחצית השנייה ככה. קיבלנו שער מאוד מוקדם עם טעות מאוד גדולה ואחר כך נשארנו עם 10 שחקנים ואז פאוק שלטה בכדור ונוצר להם יתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully