וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "לא מוציאים כביסה מלוכלכת החוצה"

19.8.2012 / 15:48

ישראל המריאה לאיסלנד לקראת המשחק ביום ג', הפורוורד ענה לביקורות בתקשורת: "אנחנו כשחקנים צריכים לפתור את המצב"

קובי אליהו

ההפסד המביך של נבחרת ישראל 88:86 לאסטוניה, שקבע מאזן של שני הפסדים בשני משחקים לחניכיו של אריק שיבק, גרר אחריו תגובות רבות מצד שחקני הנבחרת המאוכזבים. שחקן בנבחרת צוטט כאומר לוואלה! ספורט: "האווירה בין השחקנים הייתה פחות טובה מזו שהייתה בשנים קודמות כבר מתחילת הקמפיין. אבנר קופל נסע לפגוש את עמרי כספי בארצות הברית כאילו הוא המשיח, איך שחקנים אחרים אמורים להרגיש עם זה?", אמר אותו שחקן.

היום (ראשון) המריאה הנבחרת לריקוויק, שם תקיים ביום שלישי את משחקה השלישי במוקדמות אליפות אירופה, מול איסלנד. שחקן הנבחרת ליאור אליהו התייחס לדברים שנאמרו בתקשורת מאז ההפסד: "את הכביסה המלוכלכת משאירים בבית, לא מוציאים החוצה. זה מתסכל כי רצינו לסיים במקום הראשון השני או השלישי, עכשיו זה יהיה הרבה יותר קשה. היעד שלנו כשחקנים היא לפתור את זה ולהגיע למטרה שהצבנו לעצמנו", אמר אליהו.

גם מאמן הנבחרת אריק שיבק התייחס לקראת להמשך הקמפיין, טרם יציאתה של הנבחרת: "כבר עברתי דברים כאלו בקריירה, בגלל זה אני מאמן 30 שנה ולא עשר שנים. הרבה דברים עוברים לי בראש כרגע, המשחק רץ שוב בראש, אבל קודם כל צריך להרים את השחקנים. אתם חושבים שהם מכונות והם לא. הם בני אדם כמו כולנו. יכולנו בקלות להיות עכשיו במאזן של שתי ניצחונות ולא במאזן של שני הפסדים. אני לא מאמין שיש שחקן אחד בנבחרת שאמר על חבר שלו שהוא לא נלחם. נעשו שגיאות של לחץ, של כדורסל. אבל לבוא ולהגיד שישראל לא נלחמת, זה לא רציני", אמר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully