וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "ואן פרסי יוצר תחרות בעמדת החלוץ"

האנגלי התייחס להצטרפותו של ההולנדי, רגע לפני פתיחת העונה של השדים האדומים. פארדיו התנצל על התקרית עם הקוון

בצל ההעברה המתוקשרת של רובין ואן פרסי, תצא מחר לדרך העונה של מנצ'סטר יונייטד במשחק חוץ מול אברטון (22:00). השדים האדומים מתכוננים למשחק, אך בו בזמן ממשיכה התקשורת לעסוק בחלוץ ההולנדי החדש של היונייטד, שהתאמן לראשונה עם הקבוצה ביום שישי האחרון. "הוא נראה טוב. אפשר לראות כבר אחרי אימון אחד את האיכויות שלו, שהכרנו עוד כששיחק נגדנו במדי ארסנל", אמר הקפטן ריאן גיגס. "השחקנים הם בדיוק כמו האוהדים, במובן הזה שאנחנו מדברים על מי שעשוי לחתום ולהגיע לקבוצה. זה מאוד מרגש בשבילנו לקבל שחקנים חדשים לסגל, כי אנחנו יודעים שזה יעזור לקבוצה להשתפר", אמר גיגסי.

גם ווין רוני, ששיתוף הפעולה שלו עם ואן פרסי עשוי להוות שילוב מרתק, התייחס להחתמה: "ברור שלהחתים שחקן עם איכויות כאלו זה דבר נהדר לקבוצה ולאוהדים שלנו. כשחקן במשחק מקדימה זה מצוין שיהיה לידך שחקן ברמה כזאת. חוץ מזה, זה יוצר הרבה תחרות. כל החלוצים שלנו נלחמים על מקום אחד או שניים בהרכב, זה דבר טוב לקבוצה באופן כללי". אגב התחרות בעמדות החלוצים של יונייטד, פרסומים היום (ראשון) מדווחים כי צ'לסי תפנה לחאבייר הרננדז, הלוא הוא צ'יצ'אריטו, ותנסה להחתימו. שמו של המקסיקני אף נקשר לארסנל, שאיבדה את ואן פרסי.

* מפגש המסקרן נרשם אמש בין טוטנהאם לניוקאסל, שהסתיים בניצחון של המגפייז 1:2 מפנדל מאוחר של חאתם בן ארפה. אלא שהסצינה המוזרה ביותר במשחק התרחשה כאשר מנג'ר ניוקאסל, אלן פארדיו, דחף את שופט הקו והורחק. פארדיו התנצל בסיום ואמר: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק לקחת דוגמא מהאולימפיאדה ולשמור על רוח טובה ולהתנהג כראוי, כך שמה שעשיתי היה מעשה טיפשי ומגוחך. חשבתי שהכדור יצא החוצה, והקוון עמד בדיוק לידי ודחפתי אותו דחיפה קלה. ביקשתי סליחה מהשופט בפרטיות, ואמרתי לעצמי שעליי להתנצל גם באופן פומבי".

אנדרה וילאש בואש רשם בכורה מאכזבת כמאמן טוטנהאם, אבל נשמע די מרוצה בסיום: "זה היה משחק טוב שלנו. במחצית הראשונה הגענו להרבה הזדמנויות. דמבה בה הבקיע בשנייה אחת שהאו ברח מההגנה, וכשהיינו במומנטום במחצית השנייה הגיע הפנדל. למשחק ראשון, הראנו כמה סימנים טובים, באנו למגרש קשה בניוקאסל והראנו שאנחנו טובים יותר, הם רק היו יעילים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully