וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מנצ'סטר סיטי חושף: כך הגשנו הצעה על ליאו מסי בשוגג

גארי קוק חשף כיצד שיחת ועידה של ראשי המועדון לפני שלוש שנים הובילה להצעה שגויה. מוריניו: "אשתקד היינו הטובים ביותר"

ברצלונה תפתח את העונה בליגה הספרדית הערב (ראשון, 22:00, ערוץ 5) במשחק מול ריאל סוסיאדד, כשהעיניים יופנו בעיקר לעבר הקווים, שם טיטו וילאנובה יערוך הופעת בכורה כמאמנה הראשי של הקבוצה בליגה. למרות זאת, זהו שוב ליאו מסי שגונב כותרות, הפעם עם סיפור מעט מוזר.

כפי שמתפרסם היום, מנכ"ל מנצ'סטר סיטי לשעבר, גארי קוק, חשף בספר על השנים האחרונות של מנצ'סטר סיטי שיפורסם בקרוב כי הסיטי הגישו בטעות הצעה על ליאו מסי בשנת 2009, אז ניסו במועדון להנחית כוכב בקנה מידה עולמי. קוק סיפר כי במהלך שיחת ועידה שביצע עם ראשי המועדון ובעלי המניות ששהו במנצ'סטר, לונדון ואבו דאבי, התבטא אחד מבעלי המניות ואמר: "הכול כאן מתחיל להיות מבולגן" (MESSY, באנגלית). המשפט הזה, כפי שהתברר, הובן על ידי מספר אנשים ככזה הקשור לליאו מסי. בהמשך לכך, סיפר קוק, הגיש המועדון האנגלי הצעה לברצלונה על מסי בגובה 30 מיליון ליש"ט, שנדחתה כמובן.

גם ריאל מדריד תפתח את העונה הערב, כשתיפגש במשחק המרכזי של המחזור מול ולנסיה (20:00, ערוץ 5). גם מאמן האלופה המכהנת, ז'וזה מוריניו, סיפר על המטרות לעונה הקרובה: "בעונה שעברה היינו הקבוצה הכי טוב באירופה. נהיה מועמדים טבעיים לזכות בהכול גם בעונה הזאת", אמר הפורטוגלי.

"להיות כמו פרגוסון יהיה זו משימה בלתי אפשרית", ענה מוריניו לעיתונאים שהשוו אותו לסר אלכס: "בכל מקרה, חתמתי בריאל לארבע שנים ואם חתמתי לתקופה כזו, זה בשביל להביא תוצאות. אנחנו לא מחפשים לשבור שיאים, אלא רק לזכות באליפות. אין יותר לחץ או פחות לחץ בהשוואה לעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully