וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן וייצמן: "אולי טוב שקיבלנו עכשיו סטירת לחי"

19.8.2012 / 9:14

בסכנין מתאוששים מהתבוסה 0:6 שספגו ממכבי חיפה: ויצמן: "מאמין שנראה סכנין אחרת". הנבחן פרננדו הנריקה שוחרר

בבני סכנין מנסים להתאושש מהתבוסה אמש (שבת) 6:0 למכבי חיפה, כשהשחקנים מבינים שיכולת כזו תהפוך אותם למועמדת רצינית להיאבק בתחתית העונה. בסיום המשחק החל ויכוח חריף בין יו"ר בני סכנין, שאהר חלאיילה, לבין מאמן הקבוצה שלומי דורה, כשהיו"ר נכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה בסיום מלבד ההפסד בקבוצה לקחו קשה מאוד את הפציעה של מחמוד עבאס, שנפצע במהלך המשחק. התברר כי עבאס שבר את רגלו וכעת הוא צפוי להיעדר כחודש.

עידן ויצמן קיבל גם הוא מכה חזקה ברגלו, אך בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית וכי הוא יחזור לפעילות בקרוב. השחקן אמר היום: "אפשר לכנות את מה שקרה במשחק בהרבה שמות. אולי זה טוב שקיבלנו עכשיו את סטירת הלחי. אני מאמין שבליגה תראו סכנין אחרת. בוודאי שכל הבלאגן בהנהלה לא הועיל אבל אנחנו לא מתייחסים לכך. בשבוע שעבר נראינו טוב יותר ואני מאמין שכבר שבוע הבא ניראה שוב טוב בהרבה". בקבוצה מקווים שהמגן שמעון הרוש שנפצע כבר בדקה ה-18 בראשו יהיה כשיר כבר למחזור הראשון בליגה.

בינתיים בסכנין החליטו לשחרר את הזר הנבחן פרננדו הנריקה כשכבר במהלך היום מעוניינים בסכנין לסגור עם שחקן זר אחר שינחת למבחנים עוד השבוע. כפי שפורסם כבר בשבוע שעבר עלא אבו סלאח צפוי לסכם לשלוש שנים בקבוצה כאשר כעת העניין ממתין רק לאישור של היו"ר שאהר חלאיילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully