וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: החלוץ פרננדו הנריקה נחת בישראל

15.8.2012 / 11:23

הברזילאי יתאמן עם הקבוצה וינסה להרשים את שלומי דורה, שמעוניין בכל מקרה להחתים חלוץ זר. אבו סלאח צפוי לסגור

החלוץ הברזילאי פרננדו הנריקה נחת הבוקר (רביעי) בישראל וצפוי להצטרף לאימוני בני סכנין. החלוץ בן ה-22 אמור להיבחן בקבוצה בימים הקרובים ואם ירשים את שלומי דורה צפוי לחתום ולשחק בעונה הקרובה בקבוצה. בסכנין שמעו ביקורות חיוביות על הנריקה ומקווים שיהווה מחליף ראוי לקוסטנדין אזורוב שעזב את הקבוצה. דורה הבהיר להנהלה שהוא חייב חלוץ זר כדי לחזק את הקבוצה כאשר במידה ואנריקה לא ירשים בסכנין ינחיתו חלוץ אחר למבחנים.

לדורה רשימה של עוד כמה חלוצים הממתינים לתשובה מהקבוצה ואם יראה שהנריקה לא מרשים אותו אחרי מספר אימונים הוא יפנה לאחד מהחלוצים האחרים שינחת מיידית בארץ. מוחמד גדיר ממשיך להתאמן עם הקבוצה ובסביבתו אמרו כי הוא מאמין שישחק בבני סכנין. בשיחה בין ראשי מכבי חיפה לראשי סכנין, דרשו בחיפה 35 אלף דולר תמורת השאלתו של מוחמד גדיר לעונה הקרובה. בסכנין לא מוכנים כרגע לשלם את הסכום, אבל לחץ של הצוות המקצועי בנושא עשוי להניע את ראשי סכנין להגיע לפשרה. אבו סלאח צפוי לחתום לשלוש העונות הבאות כשבשני הצדדים מקווים שהעניין ייגמר עד תחילת השבוע הבא.

כפי שפורסם בשבוע שעבר היו"ר הקודם שאהר חלאיילה מקבל מסרים מההנהלה הנוכחית לפיהם הוא רצוי גם בהנהלה הנוכחית. חלאיילה עדיין לא החליט אם להישאר חלק מההנהלה הקיימת אך ההערכות מדברות על כך שהוא אכן יישאר חלק מהנהלת הקבוצה ואף עשוי לשמש כיו"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully