וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין הפקידה חוזים בבקרה, חלוץ ברזילאי עשוי לחתום

14.8.2012 / 15:15

שלומי דורה מקווה לעלות בהרכב מלא למשחק הקרוב מול מכבי חיפה. החלוץ הברזילאי פרננדו הנריקה יגיע להתרשמות בקבוצה

בני סכנין הפקידה היום (שלישי) את החוזים של כל שחקני הקבוצה בבקרת התקציבים, כאשר במועדון מקווים שכבר מחר השחקנים יעברו בבקרה ויוכלו לשחק מול מכבי חיפה במסגרת גביע הטוטו.

כזכור, בני סכנין הצליחה ביום ראשון להעביר את הקבוצה בבקרה והעמידה תקציב המוערך בכ- 14 מיליון שקל והיום הגיעו בקבוצה עם החוזים של כל שחקני הרכש, מלבד מוחמד גדיר איתו אמורים בסכנין לחתום על חוזה רשמי כבר בימים הקרובים. כעת בבקרה יצטרכו לאשר את ההחוזים וכבר מחר תתקבל תשובה לגבי כל שחקני הרכש. במידה ולא יהיו בעיות בחוזים, אמור שלומי דורה לעלות לראשונה העונה בגביע הטוטו עם ההרכב החזק שלו שיכלול גם את שחקני הרכש.

מוחמד גדיר, שהחל להתאמן עם הקבוצה מחכה לסיכום הפרטים האחרונים בין מכבי חיפה לסכנין ואז יחתום רשמית על החוזה. בנוסף לגדיר צפוי לנחות בקבוצה כבר בימים הקרובים החלוץ הברזילאי, פרננדו הנריקה בן ה-22, ששיחק בעונה שעברה בלה מאן מהליגה השנייה בצרפת. סוכנו של הנריקה ישב עם ראשי הקבוצה ועם שלומי דורה וסוכמו כל העניינים הרשמיים. השחקן צפוי להודיע לקבוצה בשעות הקרובות אם הוא יעלה על הטיסה ואם כן ינחת כבר מחר בבוקר. השחקן יחל מספר ימים של מבחנים לאחריהם יחליט שלומי דורה אם להחתימו או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully