וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הקבוצה עברה בבקרה, גדיר סיכם לעונה

השחקן נפגש עם נציגי הקבוצה: "שמח להצטרף". סכנין תשחק בליגת העל ותעמיד תקציב שנאמד בכ-14 מיליון ש"ח

חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר סיכם היום (ראשון) בבני סכנין לעונה אחת. זאת, לאחר שנפגש עם אנשי הקבוצה. בין גדיר לסכנין התנהלו מגעים במהלך השבועות האחרונים, לאחר שהשחקן כבר היה על סף מעבר בינואר. בנוסף קיבל שלומי דורה אישור לחפש חלוץ זר וכבר בשבוע הקרוב אמורים בקבוצה לחתום עם זר שיצטרף לקבוצה. גדיר עצמו אמר: "אני שמח להצטרף לסכנין".

בני סכנין עברה בבקרת התקציבים ותשחק בליגת העל בעונה הקרובה. בשעה 9 וחצי היום (ראשון) נכנס מאזן גנאים ביחד עם יו"ר הקבוצה החדש באסם שואהנה לבקרת התקציבים ואחרי שעה וחצי יצאו השניים מחוייכים מאוד לאחר שהעבירו את הקבוצה והעמידו תקציב של 14 מיליון שקל. שואהנה הפקיד בעצמו 1.4 מיליון שקל מה שהביא לעובדה שהקבוצה תשחק בעונה הקרובה בליגת העל.

בקבוצה עדיין לא העבירו את שחקני הרכש ומתוך 14 מיליון השקלים נותרו להם 6 מיליון שקלים לשחקנים, כשכבר מחר יתחילו בקבוצה להעביר את השחקנים.

גנאים: "סוף סוף עברנו את זה בשלום וזה בזכות אנשים טובים שתרמו כסף גם מסכנין וגם מחוצה לה. בראש ובראשונה מגיעות ברכות ליו"ר החדש שתרם הרבה כסף מכיסו. היום נסגור בעזרת ה' עם גדיר ומכאן אני מפנה את הבמה לשלומי דורה שיודע יותר טוב ממני זה בטוח. לי ולבאסם הייתה משימה להציל את הקבוצה ועשינו זאת".

בסכנין היו ביקורות על קשיים שהערימה הבקרה במהלך השבועות האחרונים אך היום לאחר המעבר גנאים נשמע מפוייס: " קיבלנו יחס טוב והרבה כבוד. אני שמח שהכל הסתיים".

עדכון ראשון: 12.8.2012, 11:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully