וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה והפועל חיפה סיימו ב-1:1

שער עצמי של ברקוביץ' (17) העלה את האלופה ליתרון, גלושצ'ביץ' איזן (43). סכנין נראתה מצוין וניצחה את עכו 0:3

בית א' של גביע הטוטו נמשך הערב (שבת) עם שני משחקים נוספים. בראשון אירחה האלופה עירוני קרית שמונה את הפועל חיפה והשתיים נפרדו ב-1:1. במשחק השני לא הצליחה הפועל עכו להמשיך את היכולת הטובה שלה מהניצחון על מכבי חיפה, והפסידה באיצטדיון דוחא למארחת, בני סכנין 3:0. הקבוצה החמישית בבית, מכבי חיפה, נחה הערב ותשוב להתחרות בשבוע הבא.

עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 1:1

אחרי שהשלימה את עלייתה לשלב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות והגרילה את באטה בוריסוב הבלארוסית בשלב הזה, חזרה הערב (שבת) עירוני קרית שמונה לביצה המקומית ולגביע הטוטו. האלופה עלתה בהרכב חסר מאוד וסיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל חיפה בבית, במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו. שער עצמי של דושאן ברקוביץ' העלה את המארחת ליתרון, ולדימיר גלושצ'ביץ' איזן. הפועל חיפה עם חמש נקודות, קרית שמונה עם ארבע.

קרית שמונה עלתה ליתרון בדקה ה-17 דווקא לאחר שער עצמי של בלם הרכש האדום דושאן ברקוביץ', שדחק כדור רוחב של מיקי יאזו פנימה וזה 0:1 לצפוניים. בדקה ה-43 הצליחה האורחת לאזן לאחר שיובל אבידור הגביה לוולדימיר גלושצ'ביץ', שנגח פנימה את ה-1:1.

מאמן קרית שמונה גילי לנדאו אמר אחרי המשחק: "אני לא מאוכזב, המטרה שלנו הייתה לחלק כוחות ולדעת לעשות מעברים בין מפעל אירופי לגביע הטוטו והליגה. המחצית השנייה הייתה שוות כוחות, במחצית השנייה הם לא הגיעו להזדמנויות ומצבים". על הרכש הצפוי: "אני לא יכול לחדש, יש דברים שלא תלויים בנו. בנינו פה מרקם עם משנה זהירות ולכן אנחנו בודקים כל שחקן בקפידה".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר: "אני מקווה שהפועל חיפה שנראה השנה תהיה כמו זו שראינו היום במחצית השנייה. אותו סגל משחק כבר שלושה משחקים בשבוע והעייפות ניכרה בנו דווקא בתחילת המשחק. במחצית השנייה שלטנו במשחק ללא עוררין, אבל לא היינו מספיק מסוכנים. דווקא במחצית השנייה, כשגילי לנדאו הכניס את כל הכלים ההתקפיים שלו, ראינו שאנחננו מסוגלים לעמוד מול קרית שמונה. אני לא מרוצה מהמשחק, אבל מתחשב בעייפות. זה יהיה הסגל שלנו פחות או יותר. עשיתי הכל כדי שרואש יישאר אצלנו, אבל הוא בחר בדרך לא נכונה. הוא לא מתאמן ולא מגיע למשחקים".

קשר הפועל חיפה חנן ממן, עשוי להישאר בקבוצה לבסוף, לאחר שראשי הפועל תל אביב מתלבטים האם להשלים את העסקה עליו. בחיפה כבר נתנו את הסכמתם להשאיל את השחקן תמורת 45 אלף יורו, אלא שכעת לא ברור אם הדבר אכן ייצא לפועל, שכן האדומים מעוניינים להשאיר את נוסא איגייבור, אביחי ידין ושי אבוטבול ולצרף את דג'מבה דג'מבה, כך שגם השחקן עצמו מתלבט האם לעבור לקישור הצפוף של האדומים מתל אביב. מחר צפויה להיערך שיחה בין השחקן לאנשי הפועל תל אביב, לאחר שבשעות הבוקר ראשי הקבוצה יחליטו בעניינו. אם בהפועל יחליטו שלא לצרפו, ממן יחזור לאימונים בחיפה. בסביבת השחקן אמרו הערב: "לא ברור מה יקרה, אבל כרגע יש סיכוי שהוא יישאר".

הרכב עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, ליאור לוי, בן והבה, שיר צדק (סלאח חסארמה, 63), מיקי יאזו (אהוד מערבי, 49), בני בן זקן, אופיר מזרחי (אדריאן רוצ'ט, 46), עדי אלישע (רביד גזל, 46), וואהיל מריסאת, אחמד עאבד (ברק בדש, 63), לאסלו לנצ'ה.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם (גיא ליפקה, 46), דושאן ברקוביץ', פביאן סטולר, אייל טרטצקי (דרקו פייזה, 46), יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, גיא צרפתי (אלי אלבז, 73), ולדימיר גלושצ'ביץ', יובל אבידור.

בני סכנין - הפועל עכו 0:3

במשחק נוסף במסגרת בית א' ניצחה בני סכנין בקלות את הפועל עכו בדוחא. עכו הגיעה למשחק במומנטום מצויין, לאחר שגברה במשחק הקודם על מכבי חיפה, אבל לא הצליחה לעמוד מול סכנין, שתפסה את ההובלה כבר בפתיחה ולא הסתכלה לאחור. המארחים, שהצליחו לגייס בימים האחרונים את התקציב הנדרש כדי לעבור בבקרה נראים כאילו הם מוכנים לפתיחת הליגה, מה שלא ממש ניתן להגיד על עכו, שנראית בירידה.

אחרי הניצחון, יתפנו מחר בסכנין להגיע לבקרת התקציבים, שם ינסו להעביר את הקבוצה לאחר שהשיגו את הכסף הנדרש לכך. מוחמד גדיר כבר קיבל הודעה כי הוא יהיה השחקן הראשון איתו יסכמו לאחר שהקבוצה תעבור ושלומי דורה התייחס לשחקן: "גדיר רוצה להצטרף וגם אנחנו רוצים אותו. הניצחון יוצר לי כאב ראש, אבל מהסוג הטוב". שמעון הדרי, מאמן עכו, אמר בסיום: "אנחנו רוצים להתחזק, ללא קשר למשחק היום. כלום לא עבד אצלנו".

עכו פתחה טוב את המשחק וניסתה לתקוף, אבל דווקא המארחים היו אלה שעלו ליתרון מוקדם: בדקה ה-18 לא הצליחה הגנת עכו להרחיק כראוי, קאסום סידר כדור טוב לחאמד גנאים שעבר את שוערה של עכו וכבש בקלות. המומנטום של סכנין נמשך, ובדקה ה-31 הוכפל היתרון שלה, כשחאלד חלאלילה שלח כדור רוחב טוב לאחמד קאסום שגלגל את השני של סכנין. עכו ניסתה להתאושש, אבל לא הצליחה למצוא את השער, ואל המחצית ירדו המארחים ביתרון שני שערים.

גם המחצית השניה היתה כולה של בני סכנין, שהשתלטה לחלוטין על המשחק. בדקה ה-50 היה קרוב דמאו לכבוש את השלישי אבל בעט מעל לשער. בדקה ה-62 הפך הבור של עכו לגדול עוד יותר: זבידאת פרץ אל הרחבה והוכשל על ידי פידליס, שראה את הכרטיס האדום. חאלד חלאלילה השלים את המשימה מהנקודה הלבנה וכבש את השלישי למארחים.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עידן ויצמן, פייר אמבמבה, באסם גנאים, ג'ואל דמאו, עלאא אבו סאלח, חאלד חאלילה (נביל גנטוס, 72), חאמד גנאים, עוביידה זבידאת ואחמד קאסום.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש (שלומי איטח, 46), שגיב כהן, דימקאו פידליס, משה מישאלוב, מהראן אבו ריא (עמאר זידאן, 53), אימורו לוקמן, לוהאב כיאל (יובל שוואט, 46), גיא דיין (אמייה טגה, 46), נבוישה מרינקוביץ', דייויד גומז (אלנתן סלמי, 66), לאונרדו פאסוס.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully