וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קורנפיין הסכים לשינויים משמעותיים, הסיכום בדרך

19.8.2012 / 7:10

היו"ר התגמש, עמותת האוהדים צפויה להצטרף להנהלה. בן יוסף עשוי להישאר, קורנפיין: "יש חובה כלפי מי שנשאר בתקופה הזו"

בשורות טובות לאוהדי בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים והמועדון נמצאים על סף סיכום על הצטרפות באופן מיידי. במצב כזה, יתפנו עבור בית"ר כ-2.5 מיליון שקל להחתמת השחקנים שאינם חתומים בקבוצה ואולי אף שחקן זר או שניים, כאשר בעוד שבוע תפתח הקבוצה את העונה במשחק חוץ בקרית שמונה.

על פי ההסכם, תקבל העמותה שלושה דירקטורים מתוך תשעה במועדון ותהיה לה האופציה לרכוש את 100% מהבעלות יחד עם אנשי עסקים בשלוש השנים הקרובות. מעבר לכך, שונה הסעיף בו לא ניתן יהיה להחליף דירקטורים והוא יהיה נתון לשיקול דעתה של העמותה בלבד, ובהמשך צפויים מספר שינויים נוספים לעבור בדירקטוריון.

שבוע לפני פתיחת העונה בית"ר לא חתמה על הסכם עם שבעה שחקנים - עמית בן שושן, תומר בן יוסף, דן איינבינדר, שי חדד, חיים מגרלשווילי , חן עזריאל וברק משה. בנוסף לכך כבר אתמול נחת והתאמן עם הקבוצה הבלם הקרואטי דינו שקבורץ כאשר במהלך השבוע צפוי להגיע גם הקשר-חלוץ דומיניק גאלבינה אך עדיין לא ידוע מי יוכל להישאר במסגרת התקציב.

בימים האחרונים דובר על כך שאלי כהן עשוי לוותר על תומר בן יוסף בשל המצוקה הכלכלית אך איציק קורנפיין מנסה למצוא פיתרון יצירתי שישמור את כל השחקנים, במיוחד את אלה שהתאמנו ללא חוזה וללא שכר שלושה חודשים ואמר כי "יש לנו חובה מוסרית כלפי כל מי שהתאמן איתנו והיה איתנו בתקופה הזאת". מעבר לכך, חן עזריאל חזר להתאמן עם מכבי חיפה בשל העובדה שאינה רוצה להשלים את שכרו ובשלב זה גם הוא לא בעדיפות ראשונה מבחינת בית"ר. גורם במועדון אמר אתמול: "אחרי שהעמותה תצטרף יהיה משא ומתן קשה, עיקש ומתיש עם השחקנים על מנת להשאיר את כולם. יש עוגה שכולם יצטרכו להתחלק בה".

אלי כהן גער באביתר ברוכיאן לעיני שאר השחקנים

לידיעה הראשונית על מועמדותם של שקבורץ וגלאבינה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully