וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לאביתר ברוכיאן: "קח את הדברים וחפש קבוצה"

18.8.2012 / 21:16

השחקן סירב להתאמן בצד והמאמן גער בו לעיני שאר השחקנים. עמותת האוהדים תחליט ביממה הקרובה אם להצטרף למועדון

לא שקט בבית"ר ירושלים. באימון אמש (שישי) ביקש המאמן אלי כהן מאביתר ברוכיאן להתאמן בצד ולא עם כל הקבוצה, אך השחקן סירב לעשות זאת והתיישב בצידי המגרש. כהן לא עבר על כך לסדר היום ובאימון הערב גער בו לעיני שאר השחקנים ואמר לו: "איפה אתה חושב שאתה נמצא? קח את הדברים שלך ולך תחפש קבוצה".

באופן כללי, האווירה בקבוצה מאוד מתוחה. שבוע לפני פתיחת הליגה, שבעה שחקנים עדיין לא חתומים והיום נחת והתאמן גם הבלם הקרואטי דינו שקרובץ, לו מחכה אלי כהן כבר למעלה מחודשיים. בשלב זה הבלם לא יכול לחתום עדיין בבית"ר, כמו גם עמית בן שושן, תומר בן יוסף, דן איינבינדר, שי חדד, חיים מגרלשווילי, חן עזריאל (שכבר חוזר להתאמן עם מכבי חיפה) וברק משה. בית"ר זקוקה לכשלושה מיליון שקלים על מנת להחתים את השחקנים הללו וכרגע האופציה היחידה לעשות זאת, היא הצטרפות עמותת האוהדים למועדון.

בעמותה עדיין ישנם מספר חילוקי דעות בנוגע לכניסה למועדון. קיימים מספר סעיפים בלתי פתורים בהסכם בין העמותה לקבוצה והם נדונו מול היו"ר איציק קורנפיין בסוף השבוע האחרון. במידה והכל ייפתר, הסיכויים לחתימת הסכם מול המועדון גבוהים מאוד. ביממה הקרובה תחליט העמותה באופן סופי האם להצטרף, כאשר ההערכה היא, כי העמותה תצטרף למועדון בתחילת השבוע הקרוב.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully