וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישאלוב: "יש חיבור טוב, מקווה שהחיזוק ייתן לנו תנופה"

19.8.2012 / 9:30

למרות ההפסד לקרית שמונה, אופטימיות בהפועל עכו. הקבוצה עשויה להיקנס, הדרי ידלל את הסגל, חיפושים אחר מגן שמאלי

הפועל עכו אמנם לא ניצחה עדיין במשחק רשמי העונה, אבל ראשי הקבוצה אופטימים שבוע לפני תחילת הליגה. הקבוצה של שמעון הדרי אירחה אתמול (שבת) לראשונה באיצטדיון טוטו וירדה מנוצחת 1:0 מול עירוני קרית שמונה. את השער היחיד במשחק הבקיע לאסלו לנצ'ה ההונגרי בדקה ה-51, שניצל טעות קשה של השוער הוותיק דודו גורש. למרות זאת, עכו הגיעה למצבים רבים במחצית השנייה ובקבוצה מקווים שהיכולת הזו תיתן השראה להמשך. עכו תפתח את העונה מול בני יהודה בבית, כשעדיין לא ברור היכן יתקיים המשחק.

מעבר לצד המקצועי, לא מעט תקלות העיבו על פתיחת העונה של עכו באיצטדיון החדש, שזכה לקבל אישור זמני לאירוח משחקים. מתברר כי עוד לפני המשחק התבשרו בעכו שהמיזוג בחדר ההלבשה של הקבוצה האורחת לא עובד, מה שהביא לחילוף חדרים בין הקבוצות. שחקני עכו, שסבלו מהחום הכבד בחדר, התקשו לשהות בו. מעבר לכך, נציג ההתאחדות עשוי לרשום את התקלה הזו, מה שעלול לגרום לענישת הקבוצה.

מעבר לתקלה הזו, גם מערכת הכריזה סבלה מבעיות רבות, כאשר המערכת עבדה רק בצד המזרחי של האיצטדיון, ואילו בצד המערבי, בו יושב מרבית הקהל, לא ניתן היה לשמוע את הכרוז. בהקשר הזה, מי שמילא את תפקיד הכרוז במשחק היה הדובר לשעבר מיקי חדד, אחרי שהדובר הנוכחי יגאל סוויסה איבד את קולו.

מישאלוב: "המטרה - מרכז טבלה ומעלה"

בצד המקצועי, בעכו קיימת אופטימיות רבה לנוכח צירופם של אוהד קדוסי, תמיר כחלון ושניר משען, שעל הגעתם דווח לראשונה בוואלה! ספורט. משען עצמו אמור לעבור היום את הבדיקות הרפואיות ולהצטרף רשמית לסגל. בשלב הזה בעכו מנסים לצרף מגן שמאלי, שכן בשלב הזה רק מהראן אבו רייא חתום בקבוצה בעמדה הזו. במקביל, מסתמן כי מהסגל ינופו מספר שחקנים, כשהנושא ייקבע על פי החלטתו של שמעון הדרי.

לאחר ההפסד אתמול, אמר משה מישאלוב לוואלה! ספורט: "אני חושב ששיחקנו טוב. הייתה לנו מחצית שנייה טובה, הגענו למצבים, זה קורה שמחמיצים ונלמד לתרגם את המצבים לשערים במשחקים הבאים. יש תחושה טובה בקבוצה ויש שיפור לעומת המשחק מול סכנין. נגד סכנין לא הלך לנו למרות שרצינו. אנחנו מקווים להתחיל את הליגה ברגל ימין. יש חיבור טוב בין השחקנים לצוות המקצועי, אבל אנחנו עדיין צריכים להתחבר ברמה הקבוצתית. אני מקווה שהחיזוק ייתן לנו תנופה להמשיך קדימה ולהשיג תוצאות טובות יותר. המטרה שלנו היא להשתלב במרכז הטבלה ומעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully