וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: תמיר כחלון סגר לעונה אחת

17.8.2012 / 11:28

חיזוק משמעותי לקבוצה של שמעון הדרי בדמות הקשר ששיחק אשתקד באשדוד. המגן הימני שניר משען חתם לשלוש שנים

הפועל עכו ממשיכה במסע החיזוק שלה והיום (שישי) החתימה את הקשר תמיר כחלון, שסגר לעונה אחת. כחלון בן ה-24 פתח את העונה שעברה בקרקוביה הפולנית, אך לא התאקלם ועזב בינואר לטובת מ.ס אשדוד. עכו תהיה התחנה הרביעית שלו בישראל אחרי בני יהודה, מכבי תל אביב ואשדוד.

בנוסף לכחלון, החתימה עכו גם את שניר משען, המגן הימני ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא. משען בן ה-23, שגדל במכבי חיפה, הגיע לפגישה עם הנהלת עכו בסיומה הוחלט להחתימו על חוזה לשלוש שנים באמצעות סוכנו ג'קי דהאן. המגן רשם בעונה שעברה 26 הופעות ליגה במדי הפועל כפר סבא. לפני כן שיחק בעירוני בת ים ובהפועל רעננה.

כחלון ומשען מצטרפים לאוהד קדוסי, שסגר ביום חמישי את תנאיו לעונה אחת ובסך הכל הקבוצה החתימה הקיץ תשעה שחקני רכש.

כזכור, המאמן שמעון הדרי לחץ לצרף מגן ימני נוסף לסגל בעקבות הפציעה של רועי לוי שצפוי להיעדר לפחות מספר חודשים בעקבות פציעתו במשחק גביע הטוטו. משען יתחרה על מקום בהרכב עם לוהאב כיאל ושגיב כהן. הדרי לא מסתפק בהחתמה של משען ומעוניין לחזק את הסגל גם במגן שמאלי נוסף, אחרי שהניסיונות להחתים את אורי מגבו ואנס דאבור לא צלחו והקבוצה נותרה עם מגן שמאלי אחד - מהראן אבו ריא.

בקבוצה זוכרים היטב את מכת הפציעות בחלק האחורי בעונה שעברה וכחלק מתהליך הפקת הלקחים, לא מתכוונים לקחת סיכונים ומעוניינים לאייש כל עמדה בשחקן נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully