וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "החלטות השיפוט נגדנו היו נוקשות מדי"

מנג'ר ליברפול מתוסכל אחרי ההפסד לווסט ברומיץ': "נערער על האדום של אגר". ונגר: "סונג עזב, אבל יש לנו את ווילשר ודיאבי"

לא כך חלם ברנדן רוג'רס לפתוח את הקדנציה שלו בליברפול. המנג'ר הצפון אירי רשם את משחק הבכורה שלו עם המייטי רדס הערב (שבת), אך לצערו ולצער מיליוני אוהדים של הקבוצה ליברפול הובסה 3:0 במחזור הראשון של הפרמיירליג על ידי ווסט ברומיץ'. לקבוצה של סטיב קלארק כבשו זולטאן גרה, פטר אודמווינגי (פנדל) ורומלו לוקאקאו. שיין לונג החמיץ פנדל, דניאל אגר הורחק בליברפול.

"אני חושב שהתוצאה הייתה אכזרית מאוד, אני חייב להיות כן", אמר רוג'רס, "אחרי הדקות הראשונות, הצלחנו להיכנס טוב למשחק ולקצב. עד שהם כבשו את השער הראשון, היה נראה שאנחנו הקבוצה שתכבוש ראשונה. אין לי תלונות לגבי השער הראשון, הוא היה פנטסטי. שלטנו במשחק במחצית הראשונה ואז ספגנו את השער ופיגרנו 1:0. אני לא אחד שמתלונן לשופטים, אבל במחצית השנייה אני חושב ששתי בעיטות הפנדל שניתנו לברומיץ' והאדום שספג דניאל אגר היו החלטות נוקשות מדי.

"אני חושב שאף אחד מהפנדלים שנשרקו לא היו באמת. אם תראו אותם שוב בהילוך החוזר תראו שההחלטות היו נוקשות. כמובן שאחר כך נאלצנו לרדוף אחריהם ועוד עם 10 שחקנים". רוג'רס המשיך ואמר: "היה לנו יום רע, אבל אני חושב שהיו גם סימנים חיוביים, במיוחד במחצית הראשונה. במחצית השנייה כבר התקשינו להתמודד, במיוחד כשנותרנו ב-10 שחקנים. אנחנו נערער על האדום של אגר".

ונגר: "לא היינו חדים מספיק"

קבוצה נוספת שאכזבה מאוד היא ארסנל. אמנם התותחנים לא הפסידו, אבל לא הצליחו לכבוש בבית מול סנדרלנד וסיימו ב-0:0 חלש. אם זה לא הספיק וגם העריקה של רובין ואן פרסי למנצ'סטר יונייטד לא הייתה חדשה רעה מספיק, אז לאחר המשחק הודיעה ארסנל על כך ששחקן הרכב משמעותי נוסף, אלכס סונג, עוזב והוא נמכר לברצלונה.

"יש לנו את ווילשר שחוזר בקרוב, אני מאמין שבעוד חודש וחצי בערך. יש לנו את אבו דיאבי שחזר ויש לנו את רוזיצקי שעשוי לחזור בקרוב ואנחנו עשויים להביא קשר נוסף. תצטרכו להיות מעט יותר סבלניים לגבי ההחתמות", ניסה ארסן ונגר להסביר את המכירה של שחקן משמעותי נוסף, "מתסכל ששחקנים עוזבים אותנו בשיאם, אבל למדנו להתמודד עם זה. אני מאמין שהפוטנציאל הכלכלי של חלק מהמועדונים הוא עצום וזה עושה את ההבדל. סונג עצמו הביע תשוקה לעבור לשחק בברצלונה".

על המשחק עצמו אמר הצרפתי: "שיחקנו עם רוח טובה. היינו רציניים והשקענו הרבה. הכושר הבסיסי שלנו הוא בסדר, אבל היינו חסרי חדות וזרימה כדי להיות מספיק מסוכנים בשליש המגרש האחרון. לא הצלחנו לנצל את המצבים שהגענו אליהם. סנדרלנד תמיד משחקת באותה הצורה נגדנו ואם אתה לא חד מספיק זה הופך את המשחק לקשה. הם הגנו טוב לאורך כל המשחק והיה חסר לנו משהו - חדות, איכות ודיוק בפס האחרון. הנוסחה לא עבדה לנו עם שלושה חלוצים מקדימה כיוון שלא היינו מאוזנים מספיק, לא הצלחנו לייצר מספיק מצבים כי הם חסמו את הקישור שלנו. אנחנו חייבים להיות יצירתיים יותר בשליש האחרון של המגרש".

על הופעת הבכורה של סנטי קאסורלה אמר ונגר: "אני חושב שקשה לא להיות מרוצה ממנו כיוון שהוא שיחק ביום רביעי בלילה, במשך 90 דקות בפורטו ריקו עם נבחרת ספרד והיום כל המצבים נוצרו על ידו". הצרפתי התייחס לשאלה האם ואן פרסי היה יכול לעשות את ההבדל במשחק הזה: "אולי אנשים צודקים, אולי אנשים טועים, לעולם לא נוכל לבדוק את זה. סיימנו משחקים ביתיים בתוצאת תיקו גם עם ואן פרסי והפסדנו איתו גם משחקים. לא הכחשתי שאיבדנו שחקן ברמה עולמית ויהיה קשה מאוד להחליפו. אני מרגיש שלוקאס פודולסקי עדיין לא מוכן פיזית אבל יש לו את האיכויות וגם אפשר היה לראות שלז'ירו יש נוכחות ברחבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully