וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "חובה לשמור על הבית בכל משחק"

שחקן נבחרת ישראל נחוש לקראת אסטוניה (21:00, ערוץ 1): "צריך לשכוח מההפסד למונטנגרו ולתת הכל מהרגע הראשון"

קובי אליהו

נבחרת ישראל תארח הערב (שבת, 21:00, ערוץ 1) בבית מכבי את נבחרת אסטוניה במסגרת המחזור השני במוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת תערוך הבוקר את אימון הקליעות שלה, ולאחר מכן יסעו השחקנים ביחד לבית מלון בתל אביב עד למשחק. במקביל ייערכו בבית א' של מוקדמות אליפות אירופה שני משחקים נוספים כשסלובקיה תארח את איסלנד ובמשחק המרכזי תארח סרביה את מונטנגרו.

"אסטוניה קבוצה שקולעת טוב מבחוץ, אגרסיביים ונחושים. אנחנו צריכים לבוא באולם הזה ולתת את הכל מהרגע הראשון, זה משחק חובה מבחינתנו אחרי ההפסד במונטנגרו. אנחנו צריכים לשמור על הבית נגד כל הנבחרות, וזה מתחיל מול אסטוניה", התייחס הפורוורד גיא פניני ליריבה.

"כמו בכל משחק הגענו לדקות האחרונות ויש שחקנים שמעדיפים לקחת את הכדור ויש כאלה שפחות. לפעמים זה הולך ולפעמים פחות", הוסיף פניני על מאורעות המשחק מול מונטנגרו ועל החטאות העונשין שלו בסיום. "למזלי, כשאני מחטיא אז כולם מתפלאים. בחודש כל כך צפוף אז הדבר הכי טוב שיכול להיות שאחרי הפסד יש לך עוד משחק ושוכחים ממנו כמה שיותר מהר. אנחנו צריכים לשכוח מההפסד למונטנגרו, זה קמפיין ארוך וכל משחק הוא מאוד חשוב".

המשחק הערב ייערך כאמור ב"בית מכבי" בראשון לציון, כאשר נשארו עדיין מספר לא רב של כרטיסים בקופות שיפתחו בערב המשחק בשעה 18:00. משחקי הבית הבאים של ישראל, מול סרביה, מונטנגרו, איסלנד וסלובקיה, ייערכו בהיכל יד אליהו.

נבחרת אסטוניה ערכה אמש את האימון המסכם שלה בבית מכבי בראשון לציון. הנבחרת התלוננה על החום הרב בישראל, ובמקביל מאמינה ביכולתה לנצח את ישראל בחוץ. הבוקר יערכו האסטונים את אימון הקליעות שלהם, ולאחר המשחק ימריאו בחזרה הביתה לקראת משחק חשוב נוסף, מול נבחרת מונטנגרו.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully