וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "אנחנו עדיין הפייבוריטים לאליפות"

ערב פתיחת העונה, מגן ברצלונה מבהיר לריאל מדריד: "אנחנו נחזיר את התואר". משחקי שתי הענקיות ישודרו בתשלום בספרד

חיכינו בסבלנות, ומחר (שבת) בערב הליגה הספרדית סוף סוף חוזרת אלינו. כמו תמיד, הקרב על האליפות ככל הנראה יפגיש פעם נוספת את ברצלונה וריאל מדריד, ואם שואלים את דני אלבס, הרי שדווקא סגנית האלופה היא הפייבוריטית בעונה הקרובה. "ברצלונה היא עדיין המועמדת המובילה לתואר, כי אנחנו הקבוצה הכי טובה בעולם. לא אכפת לי שהפסדנו את האליפות בשנה שעברה, ננסה להחזיר אותה השנה ולהראות מה אנחנו מסוגלים לעשות", אמר הברזילאי.

כפי שניתן להבין, על אף עזיבת פפ גווארדיולה, מגן ברצלונה מאוד בטוח בקבוצה שלו: "הקבוצה שלנו טובה מאוד. אנחנו עדיין מאוד רעבים להצליח. בשנה שעברה כנראה שלא עשינו את הדברים כמו שצריך, אז העונה נצטרך להיות טובים יותר ואני בטוח שנחזיר את התואר".

על הרכש העיקרי שביצעה סגנית האלופה במהלך הקיץ, ג'ורדי אלבה, אמר אלבס: "הוא שחקן מצוין, ואנחנו יודעים את זה לא מהיום. אין לי שום ספק שגם הוא יביא לנו הרבה איכויות שונות". ומה לגבי אלכס סונג שעשוי להצטרף גם כן בזמן הקרוב? "אלכס שחקן מצוין שמשחק טוב מאוד בארסנל, ואם יחליטו להביא אותו, נקבל אותו בזרועות פתוחות".

באשר לעזיבתו של גווארדיולה והחלפתו בטיטו וילאנובה, אמר המגן הברזילאי: "פפ היה גדול כאן, אבל העובדה שהעוזר שלו החליף אותו ושתהיה לנו המשכיות מרגיעה אותנו. הוא השאיר את הקבוצה בידיים של טיטו, ואני בטוח שהפרויקט הזה יימשך".

לבסוף, על המפגש בסופרקופה הספרדי עם ריאל מדריד ביום רביעי הבא, אמר אלבס: "אם משחק פתיחת העונה שלנו הוא נגד ריאל מדריד בסופרקופה, כנראה שעשינו משהו טוב. אני מקווה שנציג יכולת טובה ונפתח את העונה כמו שצריך".

* מוקדם יותר היום הושג הסכם בין רשתות הטלוויזיה מדיאפרו, פריסה TV וקאנאל+, לפיו כל המשחקים של ברצלונה וריאל מדריד יושדרו אך ורק בערוצים בתשלום. ההסכם הושג בשל המצב הכלכלי הקשה בספרד, והוא צפוי להיות תקף בכל אחת משלוש העונות הקרובות.

הליגה הספרדית נפתחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully