וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - קרית שמונה: הכנה אחרונה לפני בוריסוב

גילי לנדאו יעלה הרכב חזק (שבת, 19:00). בדש: "יתרום לנו להכנה". גוטליב וטגה בהרכב, שחקני הרכש לא יוכלו לשחק

אחרי שהחתימה שלושה שחקנים תוך 48 שעות (אוהד קדוסי, תמיר כחלון ושניר משען), הפועל עכו תנסה להמשיך ולהתכונן בצורה מיטבית לתחילת העונה בשבוע הבא כשתארח באצטדיון טוטו הביתי את האלופה עירוני קרית שמונה (שבת, 19:00) בגביע הטוטו. עכו, שהובסה במחזור האחרון 3:0 על ידי בני סכנין, תנסה לתקן את הרושם ולהוכיח שמדובר במעידה חד פעמית וגם להשיג ניצחון ראשון בבית א'.

רועי לוי, שנפצע במשחק נגד מכבי חיפה וייעדר בחודשים הקרובים, יוחלף על ידי לוהאב כיאל בעמדת המגן הימני. בנוסף, דימקאו פידליס שהורחק נגד סכנין, יפנה את מקומו לטובת אדי גוטליב, שתורגל היום על אף שדין מימוני, המושאל מקרית שמונה, סומן כמי שייכנס לנעליו. אמייה טגה שפתח על הספסל כתוצאה מפציעה יחזור להרכב. שחקני הרכש לא הספיקו לעבור בבקרה ולא יוכלו לשחק.

המשחק יתקיים באיצטדיון טוטו אחרי שהשבוע ניתן אישור על ידי משטרת ישראל, שהצטרף לאישור הזמני שניתן על ידי משרד התמ"ת. כעת ינסו בעכו להשלים את תיקון הליקויים בשבועות הקרובים כדי לקבל אישור קבוע.

הרכב משוער: דודו גורש, לוהאב כיאל, משה מישאלוב, אדי גוטליב, מהראן אבו רייא, אמייה טגה, אימורו לוקמן, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', דייויד גומז, לאונרדו פאסוס.

קרית שמונה: לא יגיע חיזוק לפני בוריסוב?

עירוני קרית שמונה תצא מחר (שבת) למשחק חוץ מול הפועל עכו במסגרת גביע הטוטו. בשונה מהמשחקים הקודמים, נראה כי הפעם המאמן גילי לנדאו יבחר לשלב גם לא מעט שחקנים מההרכב הראשון בעיקר בגלל שהמשחק יהווה הכנה למפגש העיקרי של האלופה הישראלית מול באטה בוריסוב במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי הבא.

לא מעט דאגה מלווה את המועדון הצפוני בימים האחרונים. כזכור, לאחר פציעתו של דויד סולארי, גם הקשר בריאן חרסיסיץ' נפצע וייעדר כחודש. ואם לא די בפציעות, הרי שבקריה מתקשים להחתים חיזוק הולם לקראת צמד המשחקים. לאחר שמאור בוזגלו ירד לחלוטין מהפרק, גם במו"מ עם סינטאיהו סלליך ומכבי חיפה אין שום התקדמות ונראה כי אם לא תהיה תפנית משמעותית, גם מול היריבה מבלארוס, תאלץ קרית שמונה להסתדר ללא חיזוק.

לראשונה אחר שבוע קיימה הקבוצה אימון בסגל מלא לאחר ששחקני הנבחרת הבוגרת והצעירה הצטרפו לאימון. ברק בדש התייחס למשחק ואמר לוואלה! ספורט: "כמו לכל משחק, גם לגביע הטוטו אנחנו מגיעים בשיא הרצינות והמוכנות ובמטרה לנצח. מעבר לכך זה המשחק היחידי שלנו לפני באטה בוריסוב כך שאין ספק שזה יתרום לנו להכנה".

הרכב משוער: דני עמוס (איתמר ניצן), אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה (בן והבה), דושאן מאטוביץ', עדי אלישע (בני בן זקן), רביד גזל, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ברק בדש, לאסלו לנצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully