וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן חרסיסיץ' ייעדר מצמד המשחקים מול בוריסוב

תהל אלון

15.8.2012 / 14:35

מכה לקריית שמונה: לאחר פציעתו של דויד סולארי, גם הקשר ייעדר ממוקדמות האלופות. ייעדר בין שלושה שבועות לחודש

עירוני קריית שמונה מתכוננת לשלב נוסף במוקדמות ליגת האלופות, אולם פציעות לא מפסיקות להעיב על הכנותיה. לאחר שהחלוץ דויד סולארי נפצע וייעדר במשך חצי שנה לפחות, גם הקשר המצטיין בריאן חרסיסיץ' ייעדר מצמד המשחקים מול באטה בוריסוב הבלארוסית.

הקשר התלונן לאחרונה על כאבים בברך ואובחן אצלו קרע במיניסקוס. למרות זאת, הקרע אינו חמור במיוחד והשחקן עלול להיעדר במשך שלושה שבועות עד חודש. חרסיסיץ', איתו המשא ומתן של קרית שמונה לא היה קל במיוחד, חתם לבסוף על חוזה בקבוצה הצפונית והמשיך לשחק בשורותיה.

המשחק הראשון בין האלופה הישראלית לבין הבלארוסיית ייערך בבלארוס ב-22.8, כשמשחק הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן באיצטדיון רמת גן. באטה בוריסוב רשמה ניצחון במשחקה האחרון בליגה, כשהביסה את נפטאן נובופלוצק 0:4. קבוצתו של גילי לנדאו העפילה לשלב פלייאוף המוקדמות לאחר שחלפה על פי ז'ילינה הסלובקית ונפטצ'י באקו האזרית.

בקבוצה עדיין מנסים לצרף שחקן נוסף לסגל, כשעם פציעותיהם של סולארי וחרסיסיץ' הצורך בקשר נוסף נראה אף דחוף יותר. השמות העיקריים שעומדים כרגע על הפרק עם סינטאיהו סלליך ממכבי חיפה ומאור בוזגלו, שסיכוייו להגיע נראים נמוכים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully