וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "ספק אם בוזגלו יגיע, סלליך חזק בתכניות"

תהל אלון

12.8.2012 / 9:42

באלופה מצפים לרכש בימים הקרובים. גזל: "יש עייפות". לנדאו: "צריך לחלק את הנטל והכוחות כדי שנצליח לעמוד בזה"

העומס והעייפות שמלווים את עירוני קרית שמונה הורגשו אמש (שבת) במשחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה, בו חילצה האלופה תיקו 1:1 בזכות שער עצמי לזכותה. גילי לנדאו בחר לערוך רוטציה בהרכב וביצע גם ארבעה חילופים בכדי לנסות לנתב את הכוחות של השחקנים ולחלק את העומס. כזכור רק ביום חמישי לפנות בוקר נחתה הקבוצה בישראל לאחר משחקה מול נאפטצ'י באקו.

"המטרה היא לנסות לעשות את המעבר בין אירופה לליגה ולגביע הטוטו בצורה הכי חלקה שיש", הסביר לנדאו. "צריך לחלק את הנטל והכוחות בין השחקנים כדי שנצליח לעמוד בזה". לגבי חיזוק אמר לנדאו: "סוף מעשה במחשבה תחילה. אנחנו מנסים להביא שחקן שתואם את המרקם של הקבוצה, לי אין שום דבר לחדש, מי שרוצה לשאול על חיזוק שיפנה לאיזי".

כרגע במועדון מתרכזים בעיקר בניסיונות לצירוף שחקן כבר בתחילת השבוע, כרגע השמות העיקריים שעל הפרק הם סינטאיהו סלליך ומאור בוזגלו. גורמים בקבוצה אמרו היום לוואלה! ספורט: "לגבי מאור בוזגלו ספק גדול אם הוא יגיע , הסיכויים הם קלושים. סלליך חזק בתוכניות שלנו, מבחינת השחקן כמובן שהוא רוצה להגיע לקרית שמונה אבל מכבי חיפה לא גיבשה החלטה סופית בנוגע להשאלה שלו ועוד לא החליטה אם היא רוצה לשחרר אותו אלינו, אנחנו מקווים שהיום או מחר כבר נדע סופית מה קורה". סלליך המריא היום עם הנבחרת הצעירה ויעודכן מהארץ בהתפתחויות.

הקשר רביד גזל התייחס ליכולת במשחק ואמר:"היו לנו חלקים טובים וחלקים פחות טובים. ברור שצריך עוד להשתפר, בסך הכל זה לא תירוץ או משהו, אבל יש עייפות. שיחקו גם שחקנים אחרים אני חושב שהיה משחק די טוב לחבר'ה ששיחקו. עכשיו הראש קדימה, עוד לפני באטה בוריסוב אנחנו צריכים להתכונן למשחק מול עכו".

שחקני הקבוצה קיבלו חופש עד יום רביעי, כאשר כבר היום לפנות בוקר טסו שיר צדק, אלעד גבאי ודני עמוס עם הנבחרת הבוגרת ואילו הבלם בן והבה טס עם הנבחרת הצעירה.

* באטה בוריסוב, יריבת קרית שמונה בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, הביסה היום (ראשון) 0:4 בחוץ את נפטאן נובופולוצק במסגרת המחזור ה-18 בליגה הבלארוסית. מרקו סימיץ' (5), רנאן (71), אלכסנדר פבלוב (74) ורומן ואסיליוק (90), כבשו והגדילו את הפער בפסגה לשש נקודות.

קרית שמונה והפועל חיפה נפרדו ב-1:1 בגביע הטוטו

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully