וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - באר שבע: אבו ענזה יפתח, בכורה לאוסיאקו

17.8.2012 / 12:55

המארחת מחפשת ניצחון בכורה בגביע הטוטו (שבת, 19:00). גם אווסו בהרכב. קהת לא עבר בבקרה. שחקנים תומכים בנאסר

אחרי שהחתימה אתמול את וויליאם אווסו ומוראד אבו ענזה, במ.ס אשדוד ממתינים כדי לקבל החלטה סופית לגבי שני הזרים הנבחנים בקבוצה, הקשר וויל ג'ון והחלוץ הגנאי ננה פוקו. השניים יפתחו על הספסל במשחק גביע הטוטו מחר (שבת, 19:00, אין שידור) מול הפועל באר שבע והם אמורים להשתלב בהמשך.

אבו ענזה יערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב ואווסו צפוי לפתוח בקישור הקדמי לצד דוד רביבו. המגן השמאלי סנאד חוסיץ' סיכם עקרונית בקבוצה, אבל לא יכול לשחק משום שהורחק במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים. אדיר טובול יחליף אותו. במועדון ממתינים להצעה רשמית עבור הקשר אפה אמברוז. אם האחרון יעזוב, הקבוצה תוכל לצרף זר נוסף במקומו.

אשדוד מחפשת במשחק נקודות ראשונות במפעל וגם שערי זכות ראשונים אחרי התבוסה 4:0 להפועל רמת גן והתיקו המאופס מול בית"ר ירושלים בנס ציונה בשבוע שעבר.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, יאיא פטי, אדיר טובול, בן בוטבול (אפה אמברוז), ניר ביטון, דוד רביבו, וויליאם אווסו, דימיטאר מקרייב, מוראד אבו ענזה.

באר שבע: רועי קהת לא עבר בבקרה

הקשר רועי קהת שסיכם את תנאיו בהפועל באר שבע, טרם עבר בבקרת התקציבים ולא יעמוד לרשותו של אלישע לוי במשחק החוץ באשדוד. שחקן נוסף שלא ייכלל בסגל הוא סיראז' נאסר, לו הובהר שאינו בתוכנית המקצועית של המאמן אלישע לוי כל עוד לא יחתום על חוזה חדש.

כזכור, לאחרונה החרימה באר שבע את רכבו של השחקן, שנאלץ להגיע לאימוני הקבוצה עם שחקנים אחרים. לאחר האימון אתמול התקיימה שיחה בין מספר שחקנים בחדר ההלבשה בנוגע למצבו של השחקן, שנראה מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה. "אי אפשר להמשיך עם המצב הזה יותר, נאסר סובל וצריך לעזור לו", אמר אחד מהם והסביר: "קיימנו שיחה כי באמת כאב לנו עליו. הוא נראה גמור באימון, אם דברים לא יזוזו עד פתיחת העונה אולי ניזום פגישה עם ההנהלה. שני הצדדים מפסידים כאן. אין לנו שחקן דומיננטי בצד ימין, הוא שווה 10 נקודות בעונה וחבל לאבד אותו".

מי שאמור לערוך את הופעת הבכורה שלו הוא הקשר פטריק אוסיאקו, שצפוי לפתוח בהרכב במקום הקשר לוטם זינו. אלישע לוי התרשם בעיקר מהכושר הגופני שלו והטכניקה הגבוהה שגילה באימון. המגן קלימי סבן ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני במקום אביתר אילוז הפצוע. תומר סויסה יפתח מתחת לחלוץ היחיד, דובב גבאי. אופיר דוידזאדה חזר אתמול מרוסיה עם הנבחרת האולימפית ואמור לפתוח בעמדת המגן השמאלי.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, קלימי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, פטריק אוסיאקו, וויליאם סוארס, וויליאם נג'ובו, ניקולאס פלצ'וק, תומר סוויסה, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully