וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "קהת רצה להגיע, לא נרדוף אחר שחקנים"

16.8.2012 / 14:58

בבאר שבע מגיבים על המו"מ עם שחקני מכבי ת"א: "היה חשוב לצרף עוד קשר". פלצ'וק: "יש שחקנים טובים, שואפים גבוה"

"רצינו את סבע, אבל כנראה שהוא סגור בקרית שמונה. אולי זאת הסיבה שבגללה הוא התעכב, ואולי לא. קהת מאוד רצה להגיע, סבע לא. בכל מקרה, לא נרדוף אחרי שחקנים", כך אמרו היום (חמישי) בהפועל באר שבע בעקבות הסיכום עם הקשר רועי קהת, שעל מועמדותו והסיכום עימו פורסמו בוואלה! ספורט, ועל הקפאת המשא ומתן עם דיא סבע. הראשון אמור לחתום על חוזה לאחר שמכבי תל אביב תעביר את טופס ההשאלה שלו ולאחר שיסוכמו עוד מספר תנאים נלווים (נסיעות, למשל) לחוזה שלו. קהת לא צפוי לשחק מול מ.ס אשדוד משום שהוא טרם עבר בבקרת התקציבים. לגבי סבע, בשלב זה ההערכה היא שלא יצטרף לקבוצה. בכל מקרה, באר שבע לא תצרף את הקשר אלי זיזוב שהוצע לה.

באר שבע תערוך בסוף השבוע ניסוי כלים אחרון לקראת הדבר האמיתי: עונת 2012/3 תצא לדרך בסוף השבוע הבא, ובמועדון יודעים שיש עוד מה לשפר. אחד משחקני הרכש הבולטים בקבוצה הוא ניקולאס פלצ'וק, שאינו נחשב כזר, והוא מצטרף לרשימת הרכש הארוכה שעשה העונה אלישע לוי. "יש כאן אנשים טובים, אני נמצא במועדון גדול ושמח להיות כאן", אמר היום פלצ'וק באימון. "אני מקווה שתהיה עונה טובה מהעונה שעברה כי כולם במועדון רוצים שנצליח בגלל שיש כאן שחקנים טובים. יש לנו קבוצה טובה וככל שיחלוף הזמן נלך ונשתפר".

"אני לא יודע לאן נגיע בסופו של דבר, אבל נעשה הכל כדי לסיים גבוה ככל האפשר", הוסיף פלצ'וק. "אני גר בבאר שבע עם אשתי ואנחנו נהנים מאוד מהעיר ומהאווירה כאן. אני אוהב את העיר". באר שבע תפתח את העונה במשחק ביתי מול סכנין, אבל תשחק גם מול מכבי חיפה, מכבי תל אביב, מכבי נתניה ובית"ר ירושלים בחמשת המחזורים הראשונים. במועדון יודעים שניצחון באשדוד ימנף את מספר רוכשי המנויים לקראת העונה שבפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully