וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החרימה את רכבו של סיראז' נאסר

9.8.2012 / 10:48

המתיחות בין הצדדים עולה מדרגה: החלוץ סירב לבקשה ונקנס בהוצאות השימוש והדלק. רחמים: "לא מחויבים לרכב בהסכם"

אם היה נדמה שהפיצוץ בין סיראז' נאסר להפועל באר שבע הגיע לשיאו, הרי שאירוע חריג שהתרחש במהלך השבוע האחרון ממחיש את הקרע העצום בין השחקן למועדון. לאחר שהוחלט כי לא ייכלל בסגל גם למשחק מחרתיים (שבת) מול עירוני ניר רמת השרון, חלוץ הפועל באר שבע התבקש למסור את רכבו בחזרה למועדון ולהגיע לאימון בכוחות עצמו, כך נודע לוואלה! ספורט. לטענת שחקנים בקבוצה נאסר נאלץ לבקש משחקנים לאסוף אותו מביתו בטענה ש"הוא לא מתכוון להגיע למגרש האימונים בטרמפים". החלוץ דובב גבאי סייע לו להגיע לאימון. כזכור, בין הצדדים שורר נתק בעקבות העובדה שהשחקן לא מוכן להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

אלא שכאן הסיפור רק מתחיל. מתברר כי נאסר סירב תחילה להחזיר את הרכב ובסוף השבוע הודיע לראשי המועדון כי הוא יישאר בחזקתו. בעקבות הדברים, הוא קיבל הודעה כי הוחלט לקנוס אותו בגין שימוש ברכב ללא היתר וכן בעבור הוצאות הדלק. "יש מחלוקת גדולה בין המועדון לשחקן, זה ברור, וצריך לפתור אותה כמה שיותר מהר אחרת המהלך הזה יזיק לשני הצדדים", אמר אתמול גורם במועדון המודע לפרטים. "מבלי להיכנס להאשמות, אני יכול לומר שנאסר שחקן מוכשר וחבל לו לאבד את באר שבע, כפי שלמועדון יהיה חבל לאבד אותו". השחקן סיפר למקורביו: "הקבוצה משפילה אותי והיחסים הגיעו לקצה. אם זה יימשך, אני לא אשאר במועדון". בבאר שבע אמרו אתמול: "אנחנו מכבדים את חוזהו של השחקן".

המנכ"ל אסי רחמים מסר בתגובה: "על פי ההסכם בין המועדון לשחקן, המועדון לא מחויב להעביר לרשותו רכב. נאסר מתגורר בבאר שבע ויכול להגיע לאימון כפי ששחקנים אחרים שאין ברשותם רכב מגיעים אליו. בעונה שעברה העברנו דיווח לבקרת התקציבים עבור השימוש ברכב של נאסר משום שהמועדון מצא לנכון לתגמל אותו מחוץ להסכם. העונה איננו מחויבים בכך".

בנושא הרכש, המאמן אלישע לוי עדיין ממתין לתשובה ממכבי תל אביב בנוגע לדיא סבע ורועי קהת, שאמורים לעבור לקבוצה. שמו של הקשר ברניסלב יובאנוביץ', שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, שוב עלה על הפרק. במועדון מנסים להביא אותו להתרשמות ובודקים את העלויות מול סוכניו. לוי החליט להתמקד בשלב זה בהחתמת קשר ולא חלוץ זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully