וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "מספיק עם העליות והירידות. דורש קצב"

17.8.2012 / 12:40

מאמן חיפה דיבר באסיפה לפני סכנין (ש', 20:45, 5+ לייב), עמאשה יפתח בחוד. סלליך במכתב למועדון: "דורש לעבור מיד"

חלוץ מכבי חיפה סינטאיהו סלליך, כועס מאוד על ההתנהלות בנוגע להעברתו מהמועדון. לאחר שהובהר כי הוא לא בתוכניות של ראובן עטר, סלליך ביקש לעזוב, אך טרם זכה לתשובה כלשהי לגבי הקבוצה אליה יעבור. לכן, הוא פנה כעת במכתב למועדון ובו נכתב בין היתר: "קבוצות סוגרות סגלים והאפשרויות מצטמצמות, אני רוצה לעבור".

סלליך הופיע היום (שישי) לאימון הירוקים והבהיר שהוא מעוניין לעבור לאלופה עירוני קרית שמונה, אשר מאמנה גילי לנדאו רוצה את השחקן ומסר ברוח דומה הועבר לנציגיו. שחקן אחר שרוצה להגיע במקומו הוא הקשר פיראס מוגרבי, אך כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בנתניה דרשו שני מיליון שקל תמורתו ובחיפה הוחלט שלא ישלמו את הסכום הזה ובכל מקרה לא יעבירו לקבוצה מעיר היהלומים סכום העולה על 1.4 מיליון שקל. בשלב זה, בסביבתו של השחקן ממשיכים לאיים בפניה לוועדה למעמד השחקן.

בחיפה לא מתכוונים לשחרר את החלוץ מוחמד גדיר, אם זה לא יחתום על חוזה חדש במועדון, לפחות לשלוש שנים. ההחלטה התקבלה בשל העובדה כי גדיר, החתום לעוד שנתיים במועדון, יוכל לנהל לאחר שישוב מעונת השאלה משאים ומתנים ללא התערבות המועדון ובכך להפוך לשחקן חופשי, שיעבור תמורת דמי השבחה בלבד. במועדון חוששים ממקרה כזה, שעלול לגרום להפסד של מאות אלפי דולרים. כפי שפורסם אמש, חיפה הציעה לגדיר לחתום על חוזה לשלוש או ארבע שנים, אך השחקן מסרב בשלב זה.

בעקבות הפרסום, שוחח חבר הנהלת סכנין שאהר חלאיילה עם ראשי המועדון הירוק והבהיר כי ביכולתו לשכנע את גדיר לחתום לעונה נוספת, אם יעבור לסכנין תמורת דמי השאלה מופחתים. לשחקן יש גם שתי הצעות מבלגיה, אבל הוא הבהיר שהוא מעוניין לשחק בסכנין. בחיפה יודעים שאם גדיר יעבור לקבוצה בחו"ל, דמי ההשאלה שלו יהיו גבוהים יותר ולכן היו מעדיפים לייצר הכנסה גדולה יותר מהעברתו, אבל השיקול של השחקן הוא בעיקר מקצועי. גם ראש עיריית סכנין מאזן גנאים לוחץ על חיפה לשחררו לסכנין והבהיר כי נושא שכרו לא יהווה בעיה.

החלוץ שלומי אזולאי נפגש ביום שלישי עם סגן הנשיא עוזי מור, אך טרם חתם על חוזה חדש וההערכה היא שהחוזה ייחתם לאחר מספר פגישות. הבלם איציק כהן עשוי לעבור בקרוב לבני יהודה, כאשר גם קרית שמונה התעניינה בבלם, כמו גם בסארי פלאח.

המאמן ראובן עטר עוקב אחר מספר קשרים אחוריים מפורטוגל ובחיפה טוענים כי הסיכויים שהקשר נונו קואליו יצטרף נמוכים בשלב זה, אך ממשיכים לעקוב אחריו לצד מספר שחקנים נוספים.

במכבי חיפה קיימו היום הכנות אחרונות לקראת המשחק מחר מול בני סכנין במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו. החלוץ דינו אנדלובו יערוך הופעת בכורה, אך נראה כי יפתח את המשחק על הספסל. עוד לפני האימון שוחח עטר עם השחקנים ואמר להם: "זהו, מספיק עם העליות והירידות. אנחנו חייבים להתייצב ולהחזיר את כוח ההרתעה של מכבי חיפה, שהיה תמיד ויהיה בעתיד. סכנין קבוצה טובה מאוד והיא ניצחה את עכו 0:3 'קל'. להזכירכם, אנחנו סיימנו בתיקו 1:1 מול עכו ונראינו גרוע מאוד. זה המשחק האחרון לקראת הדבר האמיתי, בעוד שבוע, פתיחת הליגה נגד מכבי תל אביב. מאז שהתחלנו את האימונים היו לנו אימונים טובים מאוד, כולם ברמה. אבל אנחנו צריכים להביא את זה לידי ביטוי במשחקים. לא יכול להיות שיש משחק אחד טוב ואחד לא טוב ואז זה חוזר. אני דורש מכם הרבה יותר קצב ומהירות, בשביל שנתיש את היריב".

שמואל שיימן תורגל בעמדת המגן השמאלי, בעוד שתמיר כהן שמציג יכולת טובה מאוד, ימשיך לקבל קרדיט בקישור האחורי. ויאם עמאשה תורגל בחוד במקומו של שלומי אזולאי.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אדין צוצאליץ', אנדריי פיליאבסקי, שמואל שיימן, תמיר כהן, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, חן עזרא, ויאם עמאשה.

בני סכנין: ארבעה שחקנים בהופעת בכורה

בצל מאבקי הכוח המתמשכים בהנהלת המועדון, בני סכנין תגיע למשחק בקרית אליעזר עם ארבעה מחמשת שחקני הרכש שיזכו לערוך הופעת בכורה. אתמול הצליחה סכנין להעביר בבקרת התקציבים את אלכסנדר דוידוב, שמעון הרוש, מחמוד עבאס ומוחמד כליבאת, כשרק חוזהו של המגן עלי עוסמאן טרם הועבר בשל בעיה טכנית קטנה שתיפתר בתחילת השבוע הבא.

הארבעה צפויים לפתוח בהרכב של שלומי דורה ולנסות להוביל את הקבוצה לניצחון שני ברציפות בגביע הטוטו, אחרי שפתחה עם הפסדים לעירוני קרית שמונה (2:0) והפועל חיפה (2:3) וניצחה בשבוע שעבר 0:3 את הפועל עכו. מי שינסה להרשים את דורה הוא החלוץ הברזילאי פרננדו הנריקה, שנחת השבוע למבחנים ויקבל דקות משחק ראשונות במטרה לבדוק אם הוא האיש שיוכל להיכנס לנעליו הגדולות של קוסטדין אזורוב שעזב לבלגיה.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עובדה זבידאת, פייר אמבמבה, עידן ויצמן, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, ג'ואל דמאו, מחמוד עבאס, אלכסנדר דוידוב, אחמד קאסום, פרננדו הנריקה (חאמד גנאים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully