וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לגדיר: חתום על חוזה משודרג וקבל שחרור

16.8.2012 / 10:35

האם נמצא הפיתרון להעברת השחקן שסיכם בסכנין ומחכה לשחרור מהירוקים? סלליך במכתב לחיפה: רוצה מענק חתימה

מכבי חיפה הציעה לחלוץ מוחמד גדיר לחתום על חוזה ארוך טווח, לשלוש או ארבע שנים, ולאחר מכן לקבל שחרור לבני סכנין. נראה כי אחד הנושאים שמעכבים את מעברו לאדומים כרגע הוא החתימה הרשמית על חוזה חדש, שישפר את תנאיו. הירוקים הציעו לגדיר חוזה לשלוש או ארבע שנים, ובהתאם גם ייקבע שכרו. "ההצעה הונחה על שולחנו, עכשיו אנחנו מחכים", אמרו בחיפה והוסיפו: "הוא יעבור לסכנין בתנאים שהצבנו. תמיד יש סיכוי שהוא יישאר בחיפה". גדיר, לו יש חוזה לעוד שנתיים במועדון, אמר אתמול: "אני רוצה לשחק בסכנין ומקווה שהעניין ייפתר בקרוב". המשמעות היא שחיפה, שדורשת 35 אלף דולר תמורת העברתו, עשויה להפחית את דמי ההשאלה או לוותר עליהם אם יחתום.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, חיפה הגישה לבית"ר טוברוק הצעה לרכישת אלון תורג'מן. ההצעה מוערכת בכ-1.5 מיליון שקל. ההערכה היא כי בקרוב כרטיסו של תורג'מן יעבור רשמית לירוקים. החלוץ סינטאיהו סלליך שלח אתמול מכתב באמצעות פרקליטיו למכבי חיפה, בו הוא מבהיר כי הוא מעוניין לחתום על חוזה לפחות מארבע שנים, כלומר לשלוש בלבד, אלא אם כן חיפה תעביר לו מענק חתימה גבוה.

השחקן הבהיר כי הוא רוצה לעזוב ולמקורביו אמר כי הוא מעדיף לשחק בקרית שמונה. הבלם סארי פלאח ישוב היום מרוסיה עם הנבחרת הצעירה ולאחר מכן ינסה לקדם את העברתו לקבוצה אחרת. קרית שמונה התעניינה לאחרונה בבלם, כמו גם באיציק כהן שמבוקש על ידי בני יהודה. הזהובים רוצים גם את שלומי אזולאי.

המאמן ראובן עטר עוקב אחר מספר קשרים אחוריים מפורטוגל והמטרה היא לקדם את עסקת העברתו של אחד מהם כבר בשבוע הבא, לפני פתיחת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully