וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה 1.5 מיליון שקל על אלון תורג'מן

15.8.2012 / 20:16

המועדון פנה לטוברוק והולך על רכישת החלוץ, שעשוי לקבל שדרוג. אי ההעפלה לאירופה משפיעה על ההחלטה לגבי קשר זר

מכבי חיפה הגישה לבית"ר טוברוק הצעה לרכישת החלוץ אלון תורג'מן. ההצעה מוערכת בכ-1.5 מיליון שקל בעוד שטוברוק, ככל הידוע, דורשת לפחות שני מיליון שקל תמורתו. כך או כך, הפערים בין הצדדים הולכים ומצטמצמים ובקרוב מאוד כרטיסו של השחקן יעבור לכרמל. לשחקן, יש לציין, חוזה לשלוש עונות נוספות בקבוצה. אם העסקה תושלם הוא עשוי לקבל שדרוג בחוזהו על פי החלטה של הנשיא יעקב שחר. שחקן נוסף שאמור להיפגש בקרוב עם ראשי המועדון לגבי הארכת חוזהו הוא סינטאיהו סלליך. הפגישה שהייתה אמורה להיקבע להיום נדחתה וסוכניו הבהירו כי השחקן מוכן לחתום לעונה נוספת משום שהסכום שהציעה חיפה בפגישה הקודמת נמוך מדי. "ההערכה היא שבימים הקרובים סלליך יסכם על החוזה החדש", אמרו בחיפה.

המאמן ראובן עטר עדיין מתקשה להחליט איזה מהשחקנים שהוצעו לו להחתים, ונראה כי מגבלת התקציב שנוצרה כתוצאה מאי ההעפלה למפעלים האירופאים משפיעה על ההחלטה. נונו קואליו הפורטוגלי הוא אחד המועמדים. מתברר כי לאחרונה השחקן הוצע גם להפועל תל אביב, אבל העובדה שאביחי ידין לא עזב בינתיים הקפיאה את ההחלטה לגביו.

כזכור, מוקדם יותר חתם דינו אנדלובו, שעל מועמדותו ועל הסיכום עימו פורסם בוואלה! ספורט. "בשבילי זה כבוד גדול ואני שמח להיות במכבי חיפה. הציפיות שלי תמיד גבוהות. כולם אומרים דברים טובים על מכבי חיפה, אפילו באירופה ואפריקה כולם יודעים שזה מועדון גדול. זה בדיוק מה שאני רואה עכשיו". אמר אנדלובו בראיון שהתפרסם בעמוד של מכבי חיפה ב-GOOGLE+, והוסיף: "ליגת האלופות זאת מחויבות ואחת המטרות שלי. זה חלום של כל שחקן להגיע לשם. אם אצליח לעשות זאת, זה יהיה צעד חשוב בקריירה שלי". במועדון הבהירו כי עסקת אנדלובו אינה מתבססת בשלב זה על העברת שחקנים לבני יהודה, שמעוניינת בשלומי אזולאי ואיציק כהן. יחד עם זאת, ייתכן שבהמשך יופחת חלק מסכום הרכישה אם יעברו שחקנים לשכונה.

על פי דיווחים בתקשורת בדרום אפריקה, המגן פיטר מסיללה יושאל כנראה לקייזר צ'יפס המקומית. סוכנו מייק מקאב צוטט באומרו: "רצינו שיילך לקבוצה אירופית אך לא קיבלנו את ההצעה הנכונה בשבילו", ואישר כי ישנה אפשרות שישחק בליגה בדרום אפריקה. הקשר הפרטוגלי נונו קואליו והבלם אושרי רואש מועמדים לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully