וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינו אנדלובו: "הציפיות שלי גבוהות. אחת המטרות – ליגת האלופות"

15.8.2012 / 12:07

אחרי שחתם על חוזה לארבע שנים, דינו אנדלובו מכוון גבוה: "אם נצליח, זה יהיה צעד חשוב לקריירה שלי. כבוד גדול להיות כאן"

אחרי שחתם היום (רביעי) רשמית על חוזה לארבע שנים בקבוצה, החלוץ דינו אנדלובו שעל מועמדותו לקבוצה פורסם בוואלה! ספורט, מכוון גבוה. השחקן, שעבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה, סיפר על המטרות שלו לעונה הקרובה. אנדלובו, שעל הסיכום עימו פורסם בוואלה! ספורט, צפוי להיות בסגל כבר במשחק מול סכנין לאחר שיעבור מחר בבקרת התקציבים.

"בשבילי זה כבוד גדול ואני שמח להיות במכבי חיפה. הציפיות שלי תמיד גבוהות. כולם אומרים דברים טובים על מכבי חיפה, אפילו באירופה ואפריקה כולם יודעים שזה מועדון גדול. זה בדיוק מה שאני רואה עכשיו". אמר אנדלובו בראיון שהתפרסם בעמוד של מכבי חיפה ב-GOOGLE+.

"אני חושב שזה דבר טוב שהם החתימו כמה שחקנים ואני שמח לראות שהקבוצה מכוונת גבוה ומנסה להשתפר מהעונה הקודמת", המשיך חלוץ בני יהודה לשעבר. "בשבילי זה יהיה כבוד להגיע עם הקבוצה להישגים. להגיע לליגת האלופות זאת מחויבות ואחת המטרות שלי. זה חלום של כל שחקן להגיע לשם. אם אצליח לעשות זאת, זה יהיה צעד חשוב בקריירה שלי".

מה עוד בגזרת הרכש? מאמן מכבי חיפה, ראובן עטר, בוחן את מועמדותם של מספר קשרים מפורטוגל שהוצעו לו במהלך ביקורו בליסבון. עטר עדיין לא קיבל החלטה בעניין, אולם אחד המועמדים שהוזכר הוא הקשר האחורי של בנפיקה, נונו קואליו (24), שעל מועמדותו פורסם בסוף השבוע. השחקן הוצע על ידי סוכן השחקנים פיני זהבי, שהביא לחיפה בעבר את הקשר אדריאן סילבה. קואליו חזר לאחרונה להתאמן עם קבוצת המילואים של בנפיקה, בה צפה עטר במהלך ביקורו בפורטוגל. עטר צופה במקביל גם במספר שחקנים אחרים.

אופציית קובי מויאל היא הריאלית ביותר במקרה שלא יוחתם קשר אחורי זר. העברת פיראס מוגרבי לירוקים טרם סוכמה. כזכור, הפניה הרשמית השבוע למכבי נתניה הולידה פערים חדשים במשא ומתן כשהצהובים דורשים שני מיליון שקל עבורו, בעוד שהנשיא יעקב שחר מוכן לשלם 1.4 מיליון. אם הצדדים לא יגיעו לסיכום עד סוף השבוע, מוגרבי יפנה לוועדה למעמד השחקן בשבוע הבא. גם הבלם אושרי רואש עדיין מועמד לקבוצה. הסיכוי שיגיע יגדל לאחר שתסתיים תביעת הבוררות שיגיש השבוע לוועדה למעמד השחקן נגד הפועל חיפה.

החלוץ מוחמד גדיר שסיכם בבני סכנין ממתין לסיכום בין שני המועדונים. הבלם איציק כהן עשוי לעבור בקרוב לבני יהודה או קריית שמונה שרוצות אותו. הכתומים שלחו לחיפה מסר לפיו הם מעוניינים בחלוץ שלומי אזולאי ואם לא יהיה בתכנית ההרכב לאחר החתמת אנדלובו ייתכן שיבקשו להשאילו. יש לציין כי בשלב זה עטר רוצה להשאיר את השחקן. החלוץ סינטאיהו סלליך אמור לעבור להפועל קריית שמונה ונראה כי מעברו יסוכם לאחר שיחזור מחר עם הנבחרת האולימפית השוהה ברוסיה, שם היא מקיימת משחק ידידות.

כזכור, לשחקן הובהר כי יחתום על חוזה ארוך טווח לפני שיעזוב. בשלב זה, הוצע לו חוזה לארבע עונות אך השחקן מעדיף לחתום לשלוש בלבד. על פי דיווחים בתקשורת בדרום אפריקה, המגן פיטר מסיללה יושאל כנראה לקייזר צ'יפס המקומית. סוכנו מייק מקאב צוטט באומרו: "רצינו שיילך לקבוצה אירופית אך לא קיבלנו את ההצעה הנכונה בשבילו", ואישר כי ישנה אפשרות שישחק בליגה בדרום אפריקה.

צפו באנדלובו מתראיין בעמוד של מכבי חיפה ב-GOOGLE+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully