וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בני יהודה וקרית שמונה פנו לאיציק כהן

12.8.2012 / 13:00

הבלם עשוי לסכם השבוע באחת משתי הקבוצות. חיפה תשאיל את דפקוס הליטאי לנצרת עילית, מוחמד גדיר סיכם בסכנין

בני יהודה ועירוני קרית שמונה רוצות את בלם מכבי חיפה איציק כהן. מסר ברוח הזו כבר הועבר לנציגי השחקן, שבודקים את שתי האופציות. גם הפועל עכו התעניינה בשחקן לאחרונה, אך האופציה הזאת ירדה בינתיים מהפרק.

מכבי חיפה החליטה להשאיל את הקשר הליטאי שלה, מרטינס דפקוס (19). השחקן נבחן לאחרונה בהפועל חיפה, אבל יחתום בהפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. דפקוס הגיע למועדון לפני שנה בדיוק, וערך את הבכורה במדי הקבוצה הבוגרת בדרבי, מול הפועל חיפה. בהמשך הוא שיחק בעיקר בקבוצת הנוער, אך הוחלט להשאילו והמשמעות היא שדפקוס לא יתאמן עם קבוצת הבוגרים בעונה הקרובה.

ראובן עטר ממשיך לחפש קשר אחורי. המאמן נמצא בפורטוגל וצופה באימוני בנפיקה וספורטינג ליסבון. אתמול שיחקה קבוצת המילואים של בנפיקה מול קבוצת המילואים בראגה (2:2 בסיום). הקשר נונו קואליו (24) שהוצע לקבוצה משחק בקבוצת המילואים, אך לא שותף במשחק אתמול. כזכור, חיפה מוכנה להשקיע כחצי מיליון יורו בלבד בקשר אחורי ולא תחרוג מתקציבה. אחת האפשרויות היא ששחקן כזה יושאל, או שהיא תנסה להחתים את קובי מויאל.

היום נערכה שיחה בין מוחמד גדיר למאזן גנאים בה נסגרה העברתו של החלוץ לסכנין. כזכור, גנאים הבהיר לגדיר בשיחה בסוף השבוע כי במידה שהקבוצה תעבור בבקרה (התקציב עבר הבוקר, א"י), הוא ישחק בקבוצה. סינטאיהו סלליך אמור לעבור להפועל קריית שמונה. השחקן ימריא הערב עם הנבחרת האולימפית לרוסיה ופגישה עם האלופה תיערך בנוכחות נציגיו בלבד. בקריית שמונה רוצים שהמעבר יתבצע בקרוב מאוד כדי שהקבוצה תוכל לרשום אותו למשחק הקרוב בליגת האלופות מול באטה בוריסוב הבלארוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully