וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: כל שחקני הרכש, מלבד עוסמאן, עברו בבקרה

16.8.2012 / 20:39

הנהלת המועדון הצליחה להעביר את חוזיהם של דוידוב, כליבאת, עבאס והרוש, אך בעיה טכנית מנעה את רישומו של המגן

הנהלת בני סכנין העבירה הערב (חמישי) בבקרת התקציבים את חוזיהם של אלכסנדר דוידוב, מוחמד כליבאת, מחמוד עבאס ושמעון הרוש, והארבעה יוכלו לשחק בבגביע הטוטו מול מכבי חיפה בשבת. מי שלא עבר בבקרה הוא עלי עוסמאן, וזאת בשל תקלה טכנית. בחוזה של עוסמאן חסרה חתימה שבלעדיה בבקרה לא היו מוכנים להעביר את חוזהו. המגן לא ישחק בשבת מול קבוצתו לשעבר, וכבר בתחילת השבוע הבא ינסו בסכנין להעביר גם את החוזה שלו.

מלבד אותם שחקנים, בקבוצה ממשיכים לעסוק בעניין מוחמד גדיר ובחלוץ פרננדו הנריקה שנחת למבחנים. שחקנים בקבוצה אמרו שהנריקה מראה ניצוצות של כדורגל, אך בצוות המקצועי רוצים לבחון אותו במשחק ואז להחליט לגביו.

גדיר, לעומת זאת, הפסיק להתאמן עם סכנין והחל להתאמן באופן פרטי. השחקן קיבל הודעה ממכבי חיפה לפיה אם יחתום על חוזה משודרג לשלוש שנים הוא יקבל שחרור ויוכל לשחק בסכנין בעונה הקרובה. גדיר מחכה לכמה תיקונים בחוזה ואז הוא צפוי להסכים להצעה. בסכנין מקווים שהעניין ייפתר עוד לפני תחילת הליגה שכן בצוות המקצועי מעוניינים מאוד בשחקן.

חבר ההנהלה מונדר חלאיילה אמר: "יש לנו עוד כמה שעות כדי להעביר את השחקנים בבקרה. אנחנו מקווים מאוד שהיום נסיים עם כל הסיפור. לגבי הנריקה, הוא ימשיך להיבחן בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully