וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר קאהן נגד יואכים לב: "כדאי שיהיה מודאג"

שוער העבר ביקר את התגובות של שחקני גרמניה אחרי ההפסד לארגנטינה: "יש בעיות קשות בהגנה, למה השחקנים מרוצים?"

אוליבר קאהן, שוער נבחרת גרמניה לשעבר, לא אהב את היכולת של הנבחרת הגרמנית אתמול (רביעי) כשהפסידה בבית 3:1 לארגנטינה. קאהן, ששימש כפרשן טלוויזיה, הגיב בכעס על ראיון של אחד משחקני הנבחרת, שאמר ש"סבלנו ממזל רע, נקווה שיהיה בסדר במשחק הבא".

קאהן הביע בצורה מופגנת את חוסר שביעות הרצון שלו, ושיחרר לאוויר אנחה. "גם אני עכשיו צריך להצטרף למקהלה ולהגיד שהכל בסדר, הכל נהדר?", שאל קאהן, "הפסדנו עכשיו 3:1. אני לא אוהב את זה. כולם יודעים איך קבוצות גדולות חושבות. אלוהים, הפסדנו במלחמה הקשה נגד איטליה, עכשיו קיבלנו שלוש חתיכות, והשחקנים אומרים 'פפפ, מחר יהיה בסדר'".

לטענת קאהן, "כבר הרבה זמן רואים שיש בעיות בהגנה. ארגנטינה יכלה להבקיע שער בכל התקפה. זה טוב ויפה שלנבחרת יש שיטה, אבל ליריבה היו יותר מדי הזדמנויות. אני חושב שהמאמן צריך להיות מודאג, הוא יצטרך לקחת כמה החלטות קשות. נכון שהכרטיס האדום שיבש את המערך, אבל עדיין השיטה בהגנה לא השתנתה. ארגנטינה יכלה להבקיע חמישה שערים".

קאהן אמר שהוא לא אהב את התגובות האדישות של השחקנים, אבל אוליבר בירהוף, המנהל המקצועי של הנבחרת הגרמנית, הגיב בעקיצה לשוער: "אחרי ההפסד בגמר המונדיאל ב-2002, גם קאהן נשען אדיש על הקורה". יואכים לב עצמו אמר ש"הוא אמר שהשחקנים נתנו עשרה אחוז פחות מהיכולת שלהם? אני לא יודע למה הוא אמר את זה, או איך אפשר למדוד את הדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully