וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: 1:3 לארגנטינה על גרמניה, 0:3 לברזיל על שבדיה

האלביסלסטה שיחקו נהדר, מסי כבש והחמיץ פנדל. הסלסאו ניצחו בשבדיה. בלגיה ניצחה 2:4 את הולנד, תיקו לרוסיה

כחודש וחצי לאחר סיום היורו, הנבחרות המובילות באירופה קיימו הערב (רביעי) משחקי ידידות ראשונים לקראת המשימה הבאה: מוקדמות מונדיאל 2014. ארגנטינה נראתה נהדר והצליחה לנצח 1:3 את גרמניה בפרנקפורט, כשליאונל מסי כובש אך גם מחמיץ פנדל. בלגיה הצליחה לחרב ללואיס ואן חאל את הבכורה בהולנד עם 2:4 מפתיע במיוחד. ברזיל התאוששה מההפסד בגמר האולימפי עם 0:3 מרשים מאוד על שבדיה בסולנה. אנגליה הצליחה לנצח 1:2 באיטליה בשחזור של רבע גמר היורו. צרפת ואורוגוואי סיימו ב-0:0 בבכורה של דידייה דשאן כמאמן הטריקולור. נבחרת רוסיה, בבכורה של פאביו קאפלו כמאמן, סיימה ב-1:1 מול חוף השנהב.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה (ימין) מול מאטס הומלס שחקן נבחרת גרמניה. Michael Probst, AP
ניצחון מרשים. מסי מול הומלס/AP, Michael Probst

רוסיה - חוף השנהב 1:1

יריבת ישראל במוקדמות המונדיאל פתחה את עידן פאביו קאפלו עם תיקו באיצטדיון לוקומוטיב במוסקבה. אלן זגוייב הנהדר העלה את רוסיה ליתרון בדקה ה-55, מקס גראדל איזן בדקה ה-77.

רוסיה עלתה ליתרון בדקה ה-55 כשאלן דזגוייב הנהדר, שהיה הטוב בשחקני הנבחרת ביורו 2012 וכבש שלושה שערים בשלב הבתים, בעט כדור חופשי ממרחק של 22 מטר לפינה הנגדית, שוער חוף השנהב דניאל יבואה מעט חלם וזה חדר פנימה בדרך ל-0:1. מקס גראדל הצליח לאזן בדקה ה-77 לאחר הגבהה מצוינת מאגף שמאל. גראדל נגח מ-12 מטר למשקוף והצליח להגיע אל הכדור החוזר ולדחוק אותו פנימה וזה 1:1.

שבדיה - ברזיל 3:0

ארבעה ימים בלבד אחרי שהפסידו בגמר הטורניר האולימפי למקסיקו, קיימו הסלסאו משחק אימון מרגש מול שבדיה, אותה ניצחה באותו איצטדיון, ראסונדה בסולנה, בדיוק בגמר מונדיאל 1958. אז זה היה 2:5 עם צמד של ילד אחד בן 17, פלה, וגם הפעם הצליחה ברזיל לנצח בצורה מרשימה, 0:3.

הנבחרת של מאנו מנזס הייתה צריכה לעלות ליתרון בדקה ה-19 כשהדיפה לא טובה של אנדראס איזקסון הותירה את ניימאר מול שער ריק והוא בעט פנימה. אלא שהקוון הניף דגל לנבדל שלא היה והשער נפסל. למרות זאת, בדקה ה-32 הצליחו הסלסאו לעלות ליתרון כשהגבהה של ניימאר מצאה את דמיאו, שנגח פנימה את ה-0:1 מ-15 מטר. בדקה ה-84 הצליחה ברזיל לכבוש את השני כשניימאר ניצל טעות קשה בהגנה כדי לקבוע 0:2 בנגיחה אחרי ערבוביה ברחבה. בדקה ה-85 הוכשל פאטו ברחבה. הוא בעצמו בעט את הפנדל וקבע 0:3.

גרמניה - ארגנטינה 3:1

במונדיאל 2010 נפגשו שתי הנבחרות הנהדרות הללו ברבע הגמר. גרמניה פשוט דרסה את ארגנטינה עם 0:4 ענק. הפעם, הנאציונל מנשאפט הגיעה בהרכב יחסית חסר וללא מנואל נוייר, פיליפ לאהם, בסטיאן שווינשטייגר ומריו גומז הפצוע וראתה את ארגנטינה בתצוגת כדורגל נהדרת, שולטת במשחק מההתחלה ועד הסוף ומנצחת אותה 1:3.

בדקה ה-25 קיבלה גרמניה וגם דורטמונד בשורה לא טובה כשהבלם מאטס הומלס נפצע והוחלף על ידי בנדיקט הובדס משאלקה. בדקה ה-30 נותרה גרמניה ב-10 שחקנים לאחר שהשוער רון רוברט צילר הכשיל ברחבה את חוסה ארנסטו סוסה אחרי שכבר חלף על פניו. שוער מנשנגלדבאך הצעיר מארק אנדרה טר סטיגן החליף את שוער האנובר ופגש את ליאונל מסי. כוכב ברצלונה בעט את הפנדל לא טוב וטר סטיגן הצליח לקלוט. החמצה לא אופיינית לשחקן הגדול הזה.

למרות זאת, הצליחה ארגנטינה לעלות ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לאחר שדווקא קשר גרמניה סמי חדירה בעט לשערו שלו את ה-0:1. האלביסלסטה מצאו את השני בדקה ה-52 לאחר שמסירת עומק של סרחיו אגוארו מצאה את גונסאלו היגואין, שהעביר רוחב למסי שבעט בנגיעה אחת פנימה את ה-0:2 וכבש את ה-27 שלו במדי הנבחרת. בדקה ה-73 הצליחה האורחת לכבוש את השלישי עם שער אדיר של אנחל די מריה בבעיטה לחיבורים ממרחק של 28 מטר בנגיעה אחת. הגרמנים עוד הצליחו לצמק בדקה ה-81 בזכות שיתוף פעולה בין שחקן דורטמונד מריו גצה, שנכנס כמחליף, לבלם שאלקה, בנדיקט הובדס שנגח פנימה את שער הנחמה, 3:1.

בלגיה - הולנד 2:4

הנבחרת הבלגית ממשיכה להראות שהיא אחת הנבחרות עם הסגל הכי מרתק באירופה. בלגיה הצליחה לחזור מפיגור 2:1 לניצחון 2:4 ענק על השכנה הולנד והמדינה שאירחה יחד איתה את יורו 2000. כך בטח לא חלם המאמן הוותיק לואיס ואן חאל לפתוח את הקדנציה שלו כמאמן נבחרת הולנד.

כריסטיאן בנטקה העלה את בלגיה ליתרון בדקה ה-20, לוסיאנו נרסינג (54) וקלאס יאן הונטלאר (55) הצליחו לבצע מהפך, אך דרייס מרטנס (75), רומלו לוקאקו (77) ובלם טוטנהאם הטרי יאן ורטונגן (80) השלימו מהפך מפתיע מאוד ו-2:4 ענק לבלגים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

איטליה - אנגליה 2:1

נבחרת שלושת האריות הצליחה לרשום ניצחון ראשון על איטליה מאז 1997, כשאז הכובשים היו לא אחרים מאשר איאן רייט ופול סקולס. אנגליה, שהפסידה לאיטליה ברבע גמר היורו לפני שהאזורי המשיכו כל הדרך עד לגמר, הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 מרשים מאוד בזכות שערים של פיל ג'אגיילקה וג'רמיין דפו. דניאלה דה רוסי העלה את האיטלקים ליתרון.

האזורי עלו ליתרון בדקה ה-15 כשדניאלה דה רוסי הצליח להקדים את מייקל קאריק ולנגוח מצוין פנימה את ה-0:1. אנגליה הצליחה להשוות בדקה ה-27, גם הם בקרן, כשדווקא הבלם פיל ג'אגיילקה הגיע ראשון להגבהה ונגח נהדר לפינה הרחוקה את ה-1:1. ג'רמיין דפו הצליח להשלים את המהפך בדקה ה-80 עם בעיטה נהדרת לחיבורים מ-16 מטר וזה 1:2.

צרפת - אורוגוואי 0:0

גם דידייה דשאן ערך בכורה, לאחר שהחליף בנבחרת צרפת את חברו משכבר הימים לורן בלאן. צרפת לא בדיוק הבריקה וסיימה ב-0:0 מול מחזיקת הקופה אמריקה אורוגוואי. אגב, דשאן ערך מעט שינויים יחסית להרכב שהודח ברבע גמר היורו על ידי ספרד כשבחר במאתיו ואלבואנה, אוליבייה ז'ירו ושחקנים נוספים לפתוח בהרכב. מצד שני, מדובר רק במשחק אימון, כך שזו לא באמת אינדיקציה לגבי כוונותיו של מאמן מארסיי עד לאחרונה.

פורטוגל - פנמה 0:2

כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו ה-36 במדי הנבחרת, נלסון אוליביירה כבש את הראשון שלו, ויריבת ישראל במוקדמות היורו השיגה ניצחון ביתי קליל עם שני עשרים נהדרים. בדקה ה-30 אוליביירה שלח טיל לחיבורים מ-16 מטר, לאחר שעבר שחקן הגנה אורח והוכיח את יכולתו המצוינת, ובמחצית השנייה היה זה רונאלדו שקיבל כדור ושיחרר אותו בבעיטה מדויקת וחזקה בחצי גובה (דקה 51) היישר לרשת. פנמה שיחקה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של גבריאל גומז, ששלח מרפק לז'ואו מוטיניו.

פורטו ריקו - ספרד 2:1

אלופת העולם ואלופת אירופה אומנם סבלה משורה של החמצות, אבל הצליחה לנצח בסופו של דבר 1:2 את פורטו ריקו. סנטי קאסורלה, הרכש החדש של ארסנל, העלה את ספרד ליתרון בדקה ה-42 בבעיטה חזקה מרחוק, ססק פברגאס הכפיל (45) אחרי בישול יפה של חזוס נבאס, והספרדים ירדו למחצית ביתרון 0:2 על אף שיכלו לכבוש חמישייה, כשרק השוער של פורטו ריקו ביל גואדטה שומר על נבחרתו ומציל אותה שוב ושוב. במחצית השנייה הספרדים נרדמו, ובדקה ה-65 מארק קלינטון צימק אחרי שמצא את ההגנה של אלופת אירופה רדומה. ובכל זאת, ספרד שוב מנצחת, לפני שהיא פותחת את הקמפיין האירופאי מול גאורגיה.

משחקים נוספים

אזרבייג'אן - בחריין.0:3
לאזרבייג'אן: ברנימיר סובאשיץ' (35), צ'יהן אוזקארה (59), וורגון חוסיינוב (77).

קרואטיה - שוויץ 4:2
לקרואטיה: אדוארדו (20 ו-64), לשוויץ: גרניט שאקה (11), טרנקילו בארנטה (37), מריו גברנוביץ' (62 ו-80).

נורבגיה - יוון 3:2
ליוון: ואסיליס טורוסידיס (7), קיריאקוס פפאדופולוס (11), קונסטנטינוס מיטרוגלו (66), לנורבגיה: ברדה האנגלנד (14), ג'ון ארנה ריסה (75)

אוקראינה - צ'כיה 0:0

לוקסמבורג - גאורגיה 2:1

דנמרק - סלובקיה 3:1
לדנמרק: טוביאס מיקלסן (22), לסלובקיה: מרטין יאקובו (63), מארק האמשיק (72), לובומיר גולדאן (83)

אוסטריה - טורקיה 0:2
לאוסטריה: ולי קביאק (2), אנדראס איבנשיץ' (פנדל, 6)

אסטוניה - פולין 0:1
לאסטוניה: קונסטנטין ואסילייב (90)

סרביה - אירלנד 0:0

צפון אירלנד - פינלנד 3:3
לצפון אירלנד: שיין פרגוסון (7), דניאל לאפרטי (19), מרטין פאטרסון (פנדל, 84), לפינלנד: טים ספארב (22), טמו פוקי (24), פרפארים הטמאיי (78)

סקוטלנד - אוסטרליה 1:3
לסקוטלנד: ג'ורדן רודס (29), ג'ייסון דייוידסון (63), רוס מקורמק (76), לאוסטרליה: מארק ברשיאנו (19).

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully