וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה פאביצ'ביץ': "מעריכים את ישראל, אבל רוצים ניצחון"

15.8.2012 / 12:40

מאמן מונטנגרו התייחס למשחק מול ישראל ולסגל החסר שיעמוד לרשותו. "נחלשנו בעמדת הסנטר, אך נבוא וניתן את המקסימום"

נבחרת ישראל ערכה היום (רביעי) בבוקר אימון אחרון ומסכם לקראת המשחק הערב מול נבחרת מונטנגרו (19:00, ערוץ 1). לקראת תחילתו של המשחק יקבע מאמן הנבחרת אריק שיבק מי מבין רביב לימונד, ניצן חנוכי ודגן יבזורי לא יתלבש הערב.

מאמן נבחרת מונטנגרו ושחקן הפועל נהריה בעבר, לוקה פאביצ'ביץ' התייחס לחשיבות המשחק: "לנבחרת ישראל יש מאמן וצוות אימון מצוין, לנבחרת ישראל יתרון ההמשכיות של שיבק, שמדורג בין המאמנים הטובים באירופה בכדורסל. יש להם שחקנים איכותיים בכל העמדות שתופסים תפקיד חשוב בכדורסל האירופאי והעולמי. אנחנו מעריכים ומכבדים את נבחרת ישראל, אבל אנחנו רוצים ניצחון היום. זה משחק חשוב עבורנו ואנחנו תחת לחץ גדול יותר מישראל, אך אנחנו חייבים להתגבר על הלחץ הזה. הבית מאוד קשה, בגלל סרביה וישראל. זה גם הבית היחיד עם שש קבוצות". עוד התייחס למשחק החוץ בישראל, שייערך ב-30.8 בהיכל נוקיה: "אם מדברים על המשחק בתל אביב, אני חושב שנבחרת ישראל פייבוריטית נגד כל קבוצה בנוקיה".

על השינויים שנעשו בסגל הנבחרת המארחת, אמר פאביצ'ביץ': "יש לנו שינוי מלא בעמדות החוץ ושחקנים חדשים במקום הוותיקים. נחלשנו בעמדת הסנטר, בעקבות היעדרותם של פקוביץ' ו-ווצ'ביץ' בשל פציעה. יש לנו נבחרת חדשה, אבל אנחנו חייבים לתת את המקסימום בכל משחק במוקדמות אליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully