וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים בוהיים: "לברון יכול להיות טוב ממייקל ג'ורדן"

עוזר מאמן נבחרת ארה"ב הפתיע והשווה בין שני הענקים. ג'ורדן עצמו הפסיד מיליון וחצי דולרים בהשקעה כושלת. דלפינו ביוסטון

התקשורת בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מסרבת להירגע מהתצוגה של לברון ג'יימס באולימפיאדת לונדון. ג'ים בוהיים, עוזר מאמן הנבחרת ומאמנה הנודע של מכללת סירקיוז, התראיין לתוכנית הרדיו של קולין קוורד וסיפק ציטוטים מעניינים במיוחד בנוגע לקינג ג'יימס: "לברון בגרסתו הנוכחית טוב יותר בעשר דרגות מלברון שהגיע אלינו לראשונה לנבחרת ב-2005. תמיד אמרו שיש שחקנים שחקן שיכול לשמור בהגנה על חמש עמדות, אבל אני מעולם לא ראיתי את זה, רק שמעתי על זה. אתה יכול לתת ללברון לשמור על כל אחד והוא יעשה את זה בצורה מצוינת", אמר בוהיים.

"תמיד חשבתי שמייקל ג'ורדן היה השחקן הכי טוב שראיתי מעולם, חשבתי שאף אחד לא יכול אפילו להתקרב אליו. עכשיו אני כבר לא כל כך בטוח בזה", הפתיע המאמן הוותיק. "לברון שחקן פנומנלי, הוא כמו מג'יק ג'ונסון עם סט היכולות של ג'ורדן והוא רק הולך ומשתפר. הוא משפר את הקליעה שלו והוא עובד כל הזמן על המשחק שלו".

ג'ורדן עצמו, אגב, עלה לכותרות בהקשרים קצת פחות מחמיאים. על פי דיווחים בארצות הברית, ג'ורדן הפסיד מיליון וחצי דולרים לפחות, בעקבות נפילתו של מכון כושר בו השקיע מכספו. מכון הכושר שייך למי שהיה מאמן הכושר שלו כשחקן במשך שנים, טים גרובר, שאף עבד עם כוכבי NBA נוספים כמו קובי בריאנט, דווין ווייד וטרייסי מגריידי. ג'ורדן אף התייחס ביממה האחרונה להתבטאויותיו של בעלי שיקאגו בולס, ג'רי ריינסדורף, שהשווה בין פציעתו של הכוכב הנוכחי של הבולס, דריק רוז, שעשוי להחמיץ את כל העונה הקרובה, לזו שחווה ג'ורדן כשחקן בעונת 1985-1986.

ג'ורדן שבר אז את רגלו ונעדר מ-64 משחקים באותה עונה. "לא אתן לרוז לחזור לשחק עד שהרופאים לא יגידו לי שהם בטוחים לגמרי שהוא מוכן לכך", אמר ריינסדורף. "עשיתי את אותה טעות עם מייקל ג'ורדן בזמנו, כשנתנו לו לחזור לשחק מוקדם מדי לטעמי. בזמנו, לא קרה כלום למייקל, אבל היייתי מפוחד עד מוות שהוא ייפצע שוב ושזו תהיה הפעם האחרונה שנראה אותו על מגרש כדורסל".

אתמול (שלישי) הגיב ג'ורדן לדברים: "לי יש פרספקטיבה מיוחדת בעניינים כאלו. הייתי שחקן והייתי בעבר בסיטואציות כמו זו שעוברת עכשיו על רוז. כבעלים, הייתי מתייעץ עם השחקן ומקשיב לתחושות שלו בעניין.אתה חייב לקחת בחשבון איך השחקן מגיב לכאבים ואיזה סוג של אדם הוא בהחלטה מתי לתת לו לחזור לשחק. אני חושב שזה ההבדל ביני לבין ג'רי (ריינסדורף). אני הייתי שם והייתי מבין את המקום ממנו השחקן מגיע", אמר הגדול מכולם.

* דיווחים בארצות הברית טוענים כי שחקן נבחרת ארגנטינה, קרלוס דלפינו, יחתום בקרוב ביוסטון רוקטס. דלפינו, ששיחק בארבע העונות האחרונות במילווקי, יצטרף לרוקטס שעוברת קיץ מעט מוזר. יוסטון שיחררה זה לא מכבר את הרכז שפרץ אשתקד, קייל לאורי, ואף את חברו של דלפינו לנבחרת לואיס סקולה. יוסטון החתימה, כזכור, גם את ג'רמי לין מהניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully