וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד הוצג בלייקרס: "עדיין לא מאמין שזה קרה"

הסנטר מאושר מטרייד הענק: "רוצה להיות מנהיג ויש לי הזדמנות ללמוד מהגדול מכולם - קובי". וגם: צפו בחיקוי החדש של סופרמן

העסקה הגדולה ביותר של הקיץ, ולמען האמת, אחת הגדולות ביותר ב-NBA בשנים האחרונות סוף סוף הגיעה לסיומה אמש (שישי), כשדוויט הווארד הוצג באופן רשמי בלוס אנג'לס לייקרס. אחרי חודשים רבים של שמועות, הצהרות סותרות וליגה שלמה שעקבה אחר כל צעד שלו, הסנטר הטוב בליגה מצא בית חדש.

דוויט הווארד מוצג בלוס אנג'לס לייקרס. Kevork Djansezian, GettyImages
הסאגה הגדולה של הקיץ סוף סוף הגיעה לסיומה. דוויט הווארד מוצג בלוס אנג'לס/GettyImages, Kevork Djansezian

"מה שקרה בעבר כבר מאחורי", אמר הווארד במסיבת העיתונאים בה קיבל באופן רשמי את הגופיה עם הספרה 12 בצבע צהוב. "התבגרתי הרבה בחודשים האחרונים ואני יוצא היום לדרך חדשה, בתקווה שאתן את הטוב ביותר שלי ללוס אנג'לס. זה לא ייאמן. סוף סוף זה קרה, אני חלק מהלייקרס. אני עדיין לא מצליח לעכל את זה, אני פשוט שמח להיות פה".

"אני רוצה להיות מנהיג גדול ויש לי הזדמנות ללמוד מהטוב ביותר - קובי בריאנט - כיצד להנהיג קבוצה", המשיך הווארד. "כדי להיות מנהיג גדול, אתה צריך לדעת גם איך ללכת אחרי אחרים. אני כבר מחכה ללמוד מקובי, מסטיב נאש ומפאו גאסול, כדי יום אחד אני רוצה להיות זה שמנהיג קבוצה לאליפות, וזה הזמן המושלם להתחיל. זה היה קיץ קשה, אבל סוף סוף הוא נגמר. אני רוצה לעשות היסטוריה עבורי ועבור המועדון הזה".

על כך שהוא נכנס כעת לנעלי ענק בהן היו בעבר כמה מהסנטרים הגדולים אי פעם כגון ווילט צ'יימברלין, קארים עבדול ג'באר, ג'ורג' מיקאן וכמובן שאקיל אוניל, אמר סופרמן: "אני לא מתחרה עם החבר'ה האלה, אני רוצה להביא טעם משלי לאל איי. אני רוצה להפוך לענק בזכותי, לכתוב את ההיסטוריה שלי".

דוויט הווארד מוצג בלוס אנג'לס לייקרס. Kevork Djansezian, GettyImages
הלהיט החדש של אל איי. הווארד חותם למעריצים על הגופיה החדשה/GettyImages, Kevork Djansezian

גם בנוגע למצבו הבריאותי, והאפשרות שיהיה כשיר לפתיחת העונה, נשמע הווארד אופטימי: "אני מרגיש מצוין, אני מתחזק מיום ליום. נראה מה הרופאים יגידו, אם הם יגידו שאני מוכן לפתיחת העונה, אהיה שם. אבל אני רוצה לוודא שאני כשיר ב-100 אחוז לפני שאחזור".

מיץ' קופצ'ק, הג'נרל מנג'ר של הלייקרס שהצליח להשלים את העסקה במרכזה הווארד הגיע להוליווד ואנדרו ביינום עבר לפילדלפיה, הוסיף: "היום כל הספקולציות סוף סוף מסתיימות, ואנחנו מקווים שעוד עשר שנים נוכל להניף אל תקרת האולם שלנו את הגופיה של דוויט הווארד. אנחנו בטוחים שהוא יחזור לפרקט בקרוב, ויודעים שהוא יחזור לשחק ברמה מאוד גבוהה בקרוב".

איך קובי בריאנט הגיב לטרייד? דוויט הווארד עונה עם חיקוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully