וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס סיכמו על הטרייד הענק שינחית את דוויט הווארד

סופרמן יחקה את שאקיל ויעבור מאורלנדו ל-LA. סקר של ESPN הופך את הלייקרס לפייבוריטית לכתר, קובי כבר בעננים

אנדרו ביינום שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול דוויט הווארד שחקן אורלנדו מג'יק. John Raoux, AP
זעזוע מחוף לחוף. הווארד מול ביינום/AP, John Raoux

בעוד לברון ג'יימס, קובי בריאנט וקווין דוראנט ממשיכים את מסעם לכיוון זהב אולימפי בלונדון, בארצות הברית חזרו להתעסק בנושא החם ביותר של הקיץ: לאן יעבור דווייט הווארד? מספר שבועות לאחר פיצוץ העסקה בין אורלנדו ללייקרס ובתום תקופה ארוכה בה לא נרשמה כל התקדמות במשא ומתן בין המג'יק לשאר קבוצות הליגה המעוניינות בסופרמן, מדווחים הבוקר (שישי) מספר כלי תקשורת בארצות הברית על מגה טרייד, שהנחית את הווארד בסטייפלס סנטר.

על פי הדיווחים, הווארד יחבור לבסוף לקובי בריאנט וסטיב נאש בלייקרס, שלצורך כך ייפרדו מאנדרו ביינום, שיגיע לפילדלפיה יחד עם ג'ייסון ריצ'רדסון. הנאגטס יקבלו את אנדרה איגודאלה והמג'יק יתנחמו בארון אפללו, אל הרינגטון, ניקולה ווצ'ביץ' ובחירת דראפט מוגנת בסיבוב הראשון, מכל אחת משלוש הקבוצות האחרות בטרייד, וככל הנראה גם את הרוקי של הסיקסרס מו הארקלס.

שחקן פילדלפיה 76', אנדרה איגודלה, מול שחקן בוסטון סלטיקס, פול פירס. רויטרס
נוחת בדנבר. איגודאלה/רויטרס

הווארד צפוי לחתום בלייקרס לעונה אחת בלבד, כאשר ב-1 ביולי 2013 הוא יהפוך לשחקן חופשי ויוכל להחליט לגבי עתידו. האפשרויות הצפויות לעמוד בפניו כאשר הדבר אכן יקרה, יהיו להישאר ב-LA או לחבור לדאלאס, שהייתה אחת המועמדות לקלוט אותו כבר עכשיו ותפנה מקום רב בתקרת השכר שלה בסיום העונה הקרובה. על פי הדיווחים מהכפר האולימפי, קובי בריאנט היה נרגש מאוד כששמע על הטרייד ובעיקר על העובדה שהוא לא כולל בתוכו את פאו גאסול.

לגבי ביינום, שחוזר לאזור בו נולד, לא ברור אם השחקן יחתום על הארכת חוזה מול הסיקסרס, לאחר שהצהיר בעבר שיעשה זאת רק אם ישחק בלייקרס. האפשרויות העומדות בפניו הן חוזה לשלוש שנים תמורת 60 מיליון דולר מפילדלפיה או יציאה בתום העונה לשוק החופשי, שם יוכל לקבל חוזה לחמש שנים, תמורת 102 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנדרו ביינום שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
צריך לקחת החלטות לגבי העתיד שלו. ביינום/AP

הפרשנים בארצות הברית מיהרו לתהות על הטרייד ועל הרווחים שתפיק ממנו הקבוצה מפלורידה. במקביל, חלקם כבר הכתירו את הלייקרס כאלופת המערב החדשה, עם אחת החמישיות המרשימות שיהיו בליגה בעונה הבאה, כאשר מלבד בריאנט, הווארד ונאש, יהיו שם גם גאסול ומטה וורלד פיס. בסקר שנערך ב-ESPN, הצביעו כמחצית מהגולשים על הלייקרס כאלופה החדשה. בארצות הברית גם מאמינים שפילדלפיה היא הקבוצה שהרוויחה הכי הרבה מהטרייד, מלבד הלייקרס כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully