וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: 'אלטשולר שחם' הספונסר החדש

בית ההשקעות חתם על חוזה ספונסר ראשי עם ההתאחדות בהיקף כספי של 800 אלף דולר לשנתיים. שילה: "מהלך מבורך"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

צפו באלי גוטמן מדבר לפני ההמראה למשחק הידידות בהונגריה

בית ההשקעות 'אלטשולר שחם' חתם על חוזה ספונסר ראשי לנבחרת ישראל עם ההתאחדות לכדורגל. היקפו הכספי של ההסכם נאמד ב-800 אלף דולר למשך שנתיים, והחברה תהיה זו שתלווה את הנבחרת במשחקי מוקדמות המונדיאל.

במסגרת ההסכם יופיע לוגו החברה על מדי הנבחרת החל מפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014, וכן בשטחי פרסום באצטדיון הלאומי ברמת גן, בעת משחקי הבית של הנבחרת. כספונסרית ראשית, 'אלטשולר שחם' תיזום ותקיים פעילויות שיווקיות, שיתמכו במהלך ויצרו חיבור והזדהות בין החברה לבין הנבחרת, במטרה ללוות אותה לאורך כל הדרך, בכל קמפיין ומשחק בו תיקח חלק.

גלעד אלטשולר, מנכ"ל משותף ובעלים של בית ההשקעות 'אלטשולר שחם': "אנו שמחים לקחת חלק בתמיכה ובליווי של נבחרת הכדורגל של ישראל במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014 ושל הנבחרת הצעירה במסגרת אירוח אליפות אירופה עד גיל 21, שתתקיים בישראל בקיץ 2013. ערכי החברה מושתתים על הישגיות, מקצוענות ומצוינות ואנו רואים אחריות ליצירת בסיס לקידום ערכיות ופעילות מוסרית וספורטיבית במרחב הציבורי הישראלי. כל הצלחה של נבחרת ישראל מהווה גאווה לאומית לכולנו".

אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, הביע שביעות רצון מהחיבור בין נבחרת ישראל ל'אלטשולר שחם'. "הצטרפותו של מוסד פיננסי מוכר ומוערך בדמותו של בית ההשקעות 'אלטשולר שחם' כספונסר ראשי של נבחרות ישראל הוא מהלך מבורך לכדורגל הישראלי כולו. אנחנו מסתכלים קדימה בציפייה לשיתוף הפעולה בין שני הגופים, לטובת הכדורגל הישראלי והחברה הישראלית".

קמפיין מוקדמות המונדיאל יפתח ב-7 בספטמבר, כאשר הנבחרת הלאומית תקיים משחק רשמי באזרבייג'אן. ארבעה ימים לאחר מכן ייערך המשחק הראשון בארץ, כשישראל תארח באצטדיון רמת גן את נבחרת רוסיה. בהמשך תתארח כאן גם נבחרת פורטוגל, עם כוכבה כריסטיאנו רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully