וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "רוצים שהאוהדים בישראל יהיו גאים בנו"

13.8.2012 / 23:05

ישראל ערכה אימון בסגל מלא לקראת הונגריה, ידין, שפונגין וטיבי צפויים לפתוח. השוער: "חשוב לעצור את רצף ההפסדים"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

לראשונה מאז החלה נבחרת ישראל את הכנותיה לקראת המשחק נגד הונגריה, התאמנו הערב (שני) כל 24 שחקני הסגל יחד. זאת לאחר הצטרפותם של חלק מהישראלים המשחקים בחו"ל כמו יוסי בניון, דודו אוואט, תומר חמד, בירם כיאל, ביברס נאתכו ובן שהר. לפני האימון התקיימה אסיפה, בה הקרין גוטמן לשחקנים תקציר ממשחקי ההכנה מול צ'כיה (הפסד 2:1) וגרמניה (הפסד 2:0) ואמר להם: "אני מרוצה מאוד מהגישה שלכם".

בתום האסיפה יצאה הנבחרת לאימון באצטדיון פרנץ פושקש, בו יתקיים המשחק ביום רביעי. במהלך האימון תרגל גוטמן מספר אפשרויות לגבי ההרכב, כאשר מחר הוא צפוי לתרגל את ה-11 שיפתחו במשחק. בחוליית ההגנה נראה כי יובל שפונגין, איתן טיבי ורמי גרשון יקבלו את חולצת ההרכב, יחד עם דודו אוואט שיעמוד בין הקורות. לגבי עמדת הבלם הנוסף, מתלבט המאמן בין שיר צדק לדן מורי. בקישור האחורי יפתחו ככל הנראה אביחי ידין וביברס נאתכו, שהסתפק הערב באימון שחרור קל בלבד לאחר ששיחק אמש 90 דקות ואף הבקיע במדי רובין קאזאן. מאור מליקסון וליאור רפאלוב ישלימו את חוליית הקישור, כשאת החוד יאיישו איתי שכטר ועומר דמארי. גם הערב בסיום האימון עבד עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס, בנפרד עם חוליית ההתקפה ותרגל עימם בעיטות לשער.

דודו אוואט אמר בסיום האימון לאתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל: "אני שמח מאוד להצטרף לנבחרת, במיוחד אחרי שהייתי פצוע ולא לקחתי חלק במחנה האימונים באוסטריה. תמיד מרגש וכיף לחזור לפגוש את כולם ולייצג את ישראל. חשוב לנו גם לעצור את רצף ההפסדים ולעשות משחק אימון טוב לקראת המשחק החשוב מול אזרבייג'אן בספטמבר. אנחנו מאמינים ובטוחים בעצמנו ורוצים שהאוהדים בישראל יהיו גאים בנו בסופו של דבר. רוצים לשמח את כולם בבית בישראל".

בארוחת הערב המשותפת לאחר האימון, קיבלו איתן טיבי, אריאל הרוש ושמואל שיימן מגן הוקרה על הופעת הבכורה שלהם בנברחת מידי יו"ר המשלחת, אבי לוזון, ומנהל הנבחרת, ישראל שצ'וצ'ינסקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימון ראשון בסגל מלא. אבוקסיס ונאתכו משוחחים באימון הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully