וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.8

יובנטוס מודה שהיא בעקבות יורנטה ודז'קו, ליברפול קרובה לשתי החתמות גדולות, ברצלונה רוצה להשאיל מגן לאייאקס

העברות

* מנצ'סטר יונייטד צירפה סופית את ילד הפלא הצ'ילאני אנחלו הנריקס, שמגיע מאוניברסידד דה צ'ילה תמורת ארבעה מיליון ליש"ט.

* בזמן שפריס סן ז'רמן שולטת בהעברות בליגה הצרפתית הבכירה, מונאקו מספקת חיקוי נהדר שלה בליגה השנייה. הקבוצה מהנסיכות רכשה תמורת 11 מיליון יורו את לוקאס אוקמפוס, הכישרון בן ה-18 של ריבר פלייט שחתם לשש שנים.

* אולימפיאקוס רכשה מטולוז את הקשר הפורטוגלי בעל בעיטות הפצצה, פאולו משאדו (26). המחיר: 2.7 מיליון יורו. עוד באלופת יוון: בלם נבחרת צ'ילה, פאבלו קונטרראס, סיכם ויחתום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. השחקן הוותיק בן ה-33 חוזר לאירופה בכלל וליוון בפרט, אחרי שכבר שיחק שלוש שנים בפאוק סלוניקי (2008-2011).

* אחרי השחרור של טל בן חיים, פורטסמות' הצליחה להיפטר מעוד מרוויח כבד: הקשר האירי הבינלאומי ליאם לורנס (30) שחתם בפאוק סלוניקי על חוזה לשנתיים.

* ווסט ברומיץ' מכרה לנוטינגהאם פורסט מליגת המשנה באנגליה את החלוץ סיימון קוקס. האירי בן ה-25 מצטרף לפרויקט השאפתני בסיטי גראונד, אחרי שפורסט נרכשה הקיץ על ידי אנשי עסקים מכווית.

* סנט אטיין השלימה אתמול רשמית את החתמת החלוץ הברזילאי ברנדאו, שעזב את מארסיי וחתם לשנתיים בקבוצה.

שמועות

* ג'נרל מנג'ר יובנטוס, ג'יוזפה מארוטה, התראיין לתקשורת האיטלקית והודה כי הקבוצה מתעניינת במספר חלוצים: "פרננדו יורנטה? אנחנו בוחנים כעת את המצב שלו, אפשרי שנתחיל לדבר איתו. לגבי ואן פרסי, ארסנל דורשת סכום גבוה מאוד למרות שהחוזה שלו עומד להסתיים. אדין דז'קו יכול להיות אידיאלי עבורנו, הסיטואציה שלו במנצ'סטר סיטי יכולה להשתנות מיום ליום".

* אגב, אתלטיק בילבאו הודיעה כי פרננדו יורנטה הודיע אתמול לראשי המועדון שהוא לא רוצה להאריך את חוזהו במועדון.

* "סאן" מדווח שארסנל, בכל מקרה, כבר ויתרה על ואן פרסי, והוא יעבור למנצ'סטר יונייטד תמורת 22 מיליון ליש"ט, אחרי שיחת פיוס בין ארסן ונגר לאלכס פרגוסון.

* "מארקה" מדווחים שברצלונה הציעה לארסנל 15 מיליון יורו עבור הקשר אלכס סונג, שהתייחס למעבר האפשרי: "לא אשקר ואגיד שלא הייתה התעניינות, אבל אני בארסנל וטוב לי בארסנל. ברצלונה הקבוצה הטובה בעולם, ואני מניח שהספקולציות יימשכו עד תום מועד ההעברות". בספרד טוענים כי אם העברתו של סונג לא תיסגר, בארסה לא תחתים שחקן אחר במשבצת שלו.

* דניאל אגר, בלם ליברפול, אחרי שקבוצתו דחתה עליו הצעה על סך 20 מיליון ליש"ט ממנצ'סטר סיטי: "אני רוצה להישאר, אני לא יכול לדמיין לשחק עבור קוצה אחרת באנגליה, אבל אי אפשר לדעת, אולי רוצים למכור אותי".

* עוד בליברפול: "סאן" הבריטי מפרסם כי הקבוצה של ברנדן רוג'רס קרובה להחתים את קשר ריאל מדריד נורי שאהין, וכן את חלוץ ברצלונה כריסטיאן טיו. במקביל, ליברפול כבר שוקלת להחליף את אגר באשלי וויליאמס מסוונסי, כך על פי "מירור".

*"אל מונדו דפורטיבו" הספרדי מפרסם כי ברצלונה הציעה לאייאקס את המגן הצעיר אנדרס פונטס בן ה-22 בהשאלה.

* "דיילי סטאר" טוען כי אינטר הצטרפה לליברפול וצ'לסי במרדף אחר תיאו וולקוט, שחקן ארסנל, שמסיים את חוזהו בסוף העונה. מנגד, "מירור" מדווח שוולקוט עומד לחתום על חוזה חדש.

* "דיילי מייל" טוען כי דני וולבק, חלוץ מנצ'סטר יונייטד, האריך את חוזהו במועדון בחמש שנים, תמורת 75 אלף ליש"ט לשבוע.

* בצרפת טוענים שטוטנהאם הציעה 15 מיליון יורו על קשר ראן יאן מ'בילה בן ה-22, בעוד הצרפתים מקווים להשיג 20 מיליון יורו.

* החלוץ עמנואל אדבאיור לא ימשיך במנצ'סטר סיטי. מאמן הסיטי רוברטו מאנצ'יני אמר כי הטוגולזי, שהושאל בעונה שעברה לטוטנהאם, לא בתוכניות שלו: "אני מצטער בשבילו אבל אין לו סיכוי לשחק אצלנו העונה. אני מקווה שהוא ימצא יעד חדש בקרוב".

* "אס" הספרדי מפרסם כי החלוץ הפרגוואי נלסון ואלדס יהפוך בקרוב מאוד לשחקן ולנסיה. ואלדס בן ה-28, ששיתף פעולה עם ביברס נאתכו ברובין קזאן, סיכם כבר את תנאיו בקבוצה הספרדית.

* ליון אישרה כי דחתה את הצעתה של טוטנהאם, לרכוש את השוער הצרפתי הבינלאומי הוגו לוריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully