וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארסנל ויתרה על ואן פרסי, הוא בדרך ליונייטד"

באנגליה מדווח שהתותחנים החליטו לשחרר את החלוץ, מנצ'סטר יונייטד תשלם 22 מ' ליש"ט, אחרי שיחת פיוס בין ונגר לפרגוסון

האם רובין ואן פרסי יעבור בסופו של דבר למנצ'סטר יונייטד? "סאן" מפרסם היום (שלישי) שארסנל נכנעה והחליטה לוותר על החלוץ הולנדי, ותשחרר אותו ליונייטד תמורת 22 מיליון ליש"ט.

ואן פרסי ספג שריקות בוז צורמות מאוהדי ארסנל במהלך המשחק של התותחנים מול פ.צ קלן, אבל ארסן ונגר הצהיר ש"לא הבאנו את פודולסקי וג'ירו כתחליפים לרובין, פשוט חיזקנו את הקבוצה, ואני תמיד האמנתי שרובין יישאר איתנו, זו הייתה המטרה והכוונה".

עכשיו, לעומת זאת, "סאן" מפרסם שארסנל מוכנה לפתוח במו"מ עם יונייטד. סגנית האלופה האנגלית, כמו גם יובנטוס, הציעו 15 מיליון ליש"ט עבור החלוץ שמסיים את חוזהו בארסנל בעונה הבאה, אבל ההצעה נדחתה. עוד מדווח באנגליה שאלכס פרגוסון שוחח עם ונגר במטרה לקדם את העסקה, אחרי תקופה ארוכה של מתיחות אישית בין שני המאמנים.

ומה בנוגע לאלכס סונג? "לא קורה כלום על סונג", התעקש ונגר, שמכחיש את הדיווחים על מעבר של הקשר לברצלונה, "אין בזה כלום, לסונג יש עוד שלוש שנים בחוזה שלו, המצב שלו שונה מאוד מזה של ואן פרסי". סונג עצמו אמר ש"לא אשקר ואגיד שלא הייתה התעניינות, אבל אני בארסנל וטוב לי בארסנל. ברצלונה הקבוצה הטובה בעולם, ואני מניח שהספקולציות יימשכו עד תום מועד ההעברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully