וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 0:1 את ריימס

העולה החדשה החזיקה מעמד במחזור הראשון מול הקבוצה של אלי בופ, עד שבנואה שיירו כבש בדקה ה-77 וסידר ניצחון חוץ

אחרי 33 שנים היעדרות מהליגה הבכירה, אימפריית העבר ריימס עשתה הערב (ראשון) את הקאמבק שלה ולצערה זה קרה עם הפסד ביתי 1:0 למארסיי. ריימס, שהייתה שש פעמים אלופת צרפת וגם פעמיים סגנית אלופת אירופה בשנות ה-50', החזיקה מעמד בצורה יפה מול מארסיי נטולת הרכש, עד שבנואה שיירו הבקיע את השער המכריע בדקה ה-77 וקבע כי המחזור הראשון בליגה הצרפתית יסתיים עם שמונה ניצחונות חוץ לעומת ניצחון ביתי אחד ותיקו נוסף (של פריס סן ז'רמן).

בנואה שיירו שחקן מארסיי חוגג שער. רויטרס
הכריע את המשחק. בנואה שיירו/רויטרס

גם אצל מארסיי, שסיימה במקום ה-10 המאכזב בעונה שעברה ונפרדה מדידייה דשאן שעבר לאמן את נבחרת צרפת, נרשם קאמבק בדמותו של אלי בופ. המאמן עם כובע הקאסקט חזר אל ספסלי הליגה אחרי שלוש שנות היעדרות, אבל בשל המצב הכלכלי הבעייתי נאלץ להסתדר ללא רכש משמעותי (רק פלוריאן רספנטינו הגיע מנאנט). אנדרה פייר ג'יניאק והאחים אנדרה וג'ורדן איוו פתחו בהתקפת מארסיי, אך לא הצליחו להכניע במחצית הראשונה את קוסי אגאסה בשערה של העולה החדשה.

אגאסה היה המצטיין של ריימס גם במחצית השנייה מול ניסיונות נוספים של ג'יניאק המתוסכל ומתיו ובלואנה, כשמנגד קאמל גילאס ניסה לעקוץ, אם כי לא בהצלחה יתרה. המאמן המקומי הובר פורנייה כבר ספר את הדקות עד לסיום כדי לחגוג נקודה ראשונה, אך בדקה ה-77 שיירו בעט מהאוויר פנימה לאחר בישול של שארל קאבורה ועשה צדק, כשאגאסה נוגע בכדור ולא מונע ממנו לחדור פנימה. מארסיי, למרות היעדר הרכש, פותחת את העונה החדשה עם תצוגה לא רעה וכמובן עם שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully