וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: זלאטן הציל את פריס סן ז'רמן מהפסד

קבוצת המיליארדים פיגרה 2:0 בבית מול לוריין, אבל חלוץ הרכש כבש צמד והשווה ל-2:2. ניצחונות לליל וליון, הפסד לברסט

חשבתם שפריס סן ז'רמן הולכת לטייל בדרך לאליפות ראשונה מאז 1994? הערב (שבת) גם זלאטן איברהימוביץ', שהצהיר עם הגעתו לבירה כי הוא לא מכיר את השחקנים בליגה הצרפתית, למד שיעור ראשון מלוריין הצנועה, שהגיעה לפארק דה פראנס ולא הייתה רחוקה מלהדהים כמו בעונה שעברה. לוריין כבר הוליכה בשני שערים, אבל זלאטן כבש צמד בכורה וקבע 2:2 דרמטי. גם ליל סיפקה דרמה עם ניצחון 1:2 על סנט אטיין בתוספת הזמן, וליון גברה 0:1 בחוץ על ראן. עדן בן בסט שיחק חמש דקות בהפסד של ברסט 1:0 לנאנסי, משער נוסף שנפל בדקה ה-90, בניצחון הביתי היחיד שהושג הערב לעומת שבעה ניצחונות חוץ.

פריס סן ז'רמן - לוריין 2:2

בעונה שעברה פתחה הקבוצה מעיר האורות את העונה במשחק ביתי מול לוריין, וירדה מושפלת לאחר הפסד 1:0. שנה עברה, הציפיות גדלו וההגרלה שוב הועידה לפריס סן ז'רמן את הכבשה השחורה שלה במחזור הפתיחה. אחרי ארבע דקות כבר תפסו אוהדי פ.ס.ז' את ראשיהם כלא מאמינים וחששו כי הסיפור הולך לחזור על עצמו. למזלם, זלאטן איברהימוביץ' חילץ אותם מהפסד ביתי מביך - ראשון מאז מונה קרלו אנצ'לוטי למאמן הקבוצה

כאמור, אחרי ארבע דקות נקלעה פ.ס.ז' לפיגור, כשמקסוול דחק לשערו הוא כדור רוחב של לאמין קונה האורח. אסקיאל לאבצי, מרקו וראטי וזלאטן ניסו להכניע את פביאן אודאר, אבל השוער הוותיק עמד בכל המבחנים ושמר על שער נקי. בתוספת הזמן של המחצית הצליחה לוריין לעקוץ פעם נוספת, כשז'רמי אליאדייר, כובש שער הניצחון במחזור הפתיחה מול פ.ס.ז' אשתקד, הכה שנית במבצע אישי מבריק בו חתך בין ארבעה שחקני הגנה. אלא שהמחצית השנייה הייתה כולה של זלאטן, שאחרי כדור שהדביק לקורה צימק את התוצאה בדקה ה-64 עם השתלטות על החזה ובעיטה חלשה פנימה, ובדקה ה-90 איזן מהנקודה הלבנה כשגרגורי בוריון מלוריין הורחק. שני שערים ראשונים לחלוץ השבדי, אבל החיים בצרפת לא יהיו כל כך פשוטים.

סנט אטיין - ליל 2:1

ללא אדן הזאר, אבל עם סלומון קאלו וכמובן מרווין מרטאן שסביבו בנוי כל המערך ההתקפי, ליל יצאה למשחק חוץ לא פשוט בסטאד ז'ופרה גישאר וחזרה ממנו עם שלוש נקודות. הדאבליסטית מלפני שנתיים החזיקה יותר בכדור למרות שלא יצרה יותר מדי מצבים, ובדקה ה-58 השיגה את היתרון מראשו של הבלם אורליאן שג'ו. סנט אטיין הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-74, הודות לשער של הרכש הטרי רומן המומה, שעלה כמחליף 10 דקות לפני כן יחד עם רכש נוסף, רנו קוהאד שבישל את השער. המילה האחרונה הייתה של בנואה פדרטי הוותיק, שבתוספת הזמן סידר לליל ניצחון דרמטי.

ראן - ליון 1:0

מחזיקת הגביע פתחה את העונה עם זכייה בסופרקאפ הצרפתי, ולמרות היעדר הרכש וחסרונו של הוגו לוריס החולה, החלה גם את הליגה ברגל ימין. אחרי שתי עונות מאכזבות, בליון מצפים מיוהאן גורקוף לקחת העונה את המושכות, והפליימייקר שהצטיין בסופרקאפ עמד באתגר הראשון והוביל את קבוצתו לניצחון. גורקוף הזכיר את היכולת שהציג באליפות של בורדו, ובדקה ה-16 היה חתום על שער הניצחון של ליון כשהתחבר נהדר לכדור רחב של ג'ימי בריאן ומצא את הרשת. בדקה ה-30 הורחק ז'יר אקוקו מראן בעקבות פגיעה בשוער רמי ורקוטר, וליון ניצלה זאת כדי לשמור על התוצאה ולחגוג ניצחון חוץ חשוב.

נאנסי - ברסט 0:1

עדן בן בסט, שהעונה עומד בפני תחרות קשה יותר על מקום בהרכב ברסט, פתח את העונה על הספסל וכנס רק בדקה ה-85 בהפסד קבוצתו. צ'רליסון בנסחופ ההולנדי פתח כחלוץ היחיד של המאמן החדש לנדרי שובאן והקשר השמאלי החדש ז'ופרה דרניס השתלט על העמדה בה שיחק בן בסט לא מעט בעונה הקודמת, אבל השניים לא הבריקו ונראה כי הבעיה של ברסט בחלק הקדמי נותרה בעינה. עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע גם העונש, כאשר יוהאן מולו המוכשר הבקיע בבעיטה חופשית בעזרתו האדיבה של השוער אלכסיס תבו וחרץ את גורל המשחק.

משחקים נוספים:

אוויאן - בורדו 3:2
לאוויאן: דניאל ואס (17), סאבר חליפה (90). לבורדו: לודוביק אוברניאק (11), יוהאן גופראן (14), הנרי סבה (51)

סושו - באסטיה 3:2
לסושו: סלואן פריבה (13), תיירי דובאי (88). לבאסטיה: אנתוני מודסט (59), טואפילו מאולידה (74 ו-83)

טרואה - ולנסיין 1:0
לוולנסיין: רינקון (34, עצמי)

ניס - אז'קסיו 1:0
לאז'קסיו: אדוארדו דוס סנטוס (11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully