וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "השנה קרלוס טבס רוצה לשחק כדורגל"

מאמן סיטי היה מרוצה מהשער של החלוץ ב-2:3 על צ'לסי במגן הקהילה: "הופעה טובה". די מתאו: "האדום שינה את המשחק"

באנגליה מתחילים לשכוח מאולימפיאדת לונדון והיום (ראשון), החלו בחזרה לשגרה, עם משחק מגן הקהילה שפתח באופן רשמי את עונת הכדורגל. האלופה מנצ'סטר סיטי, שבשנה שעברה הפסידה את המשחק הזה בתוספת הזמן מול מנ'צסטר יונייטד בתוצאה 3:2, ניצחה הפעם את צ'לסי, מחזיקת הגביע ואלופת אירופה, באותה תוצאה ממש, 2:3. פרננדו טורס העלה את הבלוז ליתרון בדקה ה-40, אך ברניסלב איבנוביץ' הורחק כעבור דקתיים ובפתיחת המחצית השנייה סיטי יצאה לבליץ וכבשה תוך 12 דקות שלושה שערים, מרגליהם של יאיא טורה, קרלוס טבס וסמיר נאסרי. ריאן ברטראנד רק צימק לקראת הסיום.

מאמן הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני, שכזכור זרק בשנה שעברה את טבס מהקבוצה אחרי סיכסוך בין השניים ולבסוף החזיר אותו, אמר בסיום: "אני מאושר, כי קרלוס עבד קשה במשחקי קדם העונה והכושר שלו טוב יותר מאשר בשנה שעברה. השנה הוא גם רוצה לשחק כדורגל. קשה לשחקן כשהוא לא רוצה לשחק וזה מה שקרה לטבס במשך שישה חודשים בעונה שעברה. אני מצפה ממנו להיות שחקן משמעותי מאוד, הוא שחקן ברמה הכי גבוהה כשהוא רוצה. בשנה שעברה הוא היה איתנו בעשרה המשחקים האחרונים וכבש 5-6 שערים, אבל הוא לא היה כשיר ב-100 אחוז. השנה, אחרי ארבע או חמש שנים, הוא התאמן לפני העונה וזה חשוב".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "זו הייתה הופעה טובה, כשצ'לסי הובילה שיחקנו טוב יותר. היה לנו יותר קל לשחק עם שחקן אחד יותר אחרי ההרחקה, הייתה לזה השפעה על המגרש, אבל בכל מקרה שיחקנו טוב יותר מצ'לסי".

מאנצ'יני גם התייחס לרכש הראשון שלו העונה, ג'ק רודוול בן ה-21, שצפוי לעשות את דרכו למנצ'סטר מאברטון, לאחר שהעסקה בין הקבוצות סוכמה: "ג'ק הוא שחקן טוב, הוא צעיר והוא מגיע לראשונה למועדון שנלחם על תארים, כך שזה יהיה שונה עבורו. אני בטוח שבעוד כמה שנים הוא יהיה קשר ברמה הגבוהה ביותר, יש לו יכולות טובות. הוא צריך להשתפר כדי לשחק בהרכב שלנו והוא יעזור לנו בעתיד".

בצד המפסיד, המאמן רוברטו די מתאו לא הצליח להביא לצ'לסי תואר שלישי בשלושה חודשים. בסיום, ידע די מתאו מה מבחינתו הכריע את ההתמודדות: "הכרטיס האדום שינה את המשחק לטובת סיטי, עד אז שיחקנו טוב מאוד והיה לנו קשה במחצית השנייה עם עשרה שחקנים. לא הייתה לאיבנוביץ' כוונה לפגוע ביריב, הוא גלש ולקח את הכדור. לפעמים יוצא כרטיס אדום במצבים כאלה ולפעמים לא".

על הבכורה של אדן הזאר אמר המאמן האיטלקי: "הוא היה פעיל, היו לו כמה מצבים וראינו ניצוצות מהיכולת שלו. הוא יהיה הצלחה גדולה עבורנו. גם טורס היה טוב במשחק הראשון שלו מאז שהוא חזר לאימונים, אבל כולם יצטרכו לכבוש בקבוצה שלנו".

מנצ'סטר סיטי ניצחה 2:3 את צ'לסי וזכתה במגן הקהילה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully