וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי זכתה במגן הקהילה עם 2:3 על צ'לסי

טורס כבש למחזיקת הגביע, אבל טורה, טבס ונאסרי סידרו מהפך לאלופה. ברטראנד צימק, התואר הראשון של העונה שייך לסיטי

מי צריך חיזוק? רבות דובר הקיץ על היעדר שחקני הרכש של מנצ'סטר סיטי, אבל האלופה סיפקה היום (ראשון) תשובה ראשונה, עוד לפני הצטרפותו של ג'ק רודוול הצעיר, כשחזרה מפיגור במגן הקהילה בווילה פארק וניצחה 2:3 את צ'לסי כדי לזכות בתואר הראשון של עונת 2012/13. פרננדו טורס עוד סידר למחזיקת הגביע ואלופת אירופה יתרון בדקה ה-40, אבל שתי דקות לאחר מכן הורחק ברניסלב איבנוביץ' והאלופה ניצלה זאת במחצית השנייה כדי לבצע מהפך עם שערים של יאיא טורה (53), קרלוס טבס (59) וסמיר נאסרי (65). ריאן ברטראנד רק צימק (79). אחרי ההפסד בעונה שעברה למנצ'סטר יונייטד, הסיטיזנס זוכים במגן הקהילה לראשונה מאז 1972.

וינסנט קומפאני, מנצ'סטר סיטי, מניף את מגן הצדקה. רויטרס
יש תואר ראשון. וינסנט קומפני מניף/רויטרס

בניגוד למנצ'סטר סיטי שנחשבת לקבוצה העשירה בעולם ובכל זאת עדיין לא הוציאה פני בקיץ, צ'לסי דווקא יצאה למסע רכש בקיץ והשקיעה כסף רב ברכישתו של אדן הזארד, הכוכב הבלגי של ליל. גם מרקו מארין ואוסקר הברזילאי הצטרפו, אבל רק הזאר (בינוני) פתח היום בהרכב של רוברטו די מתאו, שלפחות נהנה מיכולתו הנהדרת של טורס. חלוץ נבחרת ספרד חזר חד מהפגרה, הטריד את בלמי סיטי וכבש שער ראשון נפלא מבישול של ראמירס. לצערה של אלופת אירופה, שתי דקות לאחר מכן הגיעה העבירה המכוערת של איבנוביץ', שלמעשה שינתה את המשחק.

רוברטו מאנצ'יני, שחסר את ג'ו הארט ומריו באלוטלי והשאיר גם את דויד סילבה על הספסל, ביצע שינוי במחצית כשהכניס את גאל קלישי במקום סטפן סאביץ' החלש. סיטי השתלטה על המשחק בזכות היתרון המספרי, ותוך 12 דקות הצליחה להבקיע שלושה שערים ולהבטיח את הניצחון. טורה השווה בבעיטה מרחוק בדקה ה-53, ושש דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של טבס, שעשוי להתברר כחיזוק הכי טוב של מאנצ'יני. הארגנטינאי התאמן טוב, הוריד ממשקלו ולטענת מקורביו גם סידר את הראש בפגרה. הגולאסו שלו בדקה ה-59 בהחלט נותן תקווה לסיטיזנס. גם נאסרי הצטרף לחגיגה אחרי בישול של אלכסנדר קולארוב בדקה ה-65, וכל שנותר לצ'לסי זה ליצור מעט דרמה עם שער מצמק של המחליף ריאן ברטראנד בדקה ה-79. התואר הראשון של העונה באנגליה שייך לאלופה מנצ'סטר סיטי.

מהלך המשחק

דקה 1: סיטי עלתה בתלבושת אדומה וביציעים לא מעט מקומות ריקים. טוב שהמשחק לא נערך בוומבלי.

דקה 3: טבס סובב כדור חופשי מהקצה השמאלי של הרחבה, צ'ך זינק מצוין והדף.

דקה 16: כדור תועה הגיע ברחבה לנאסרי, שמחמישה מטרים ומזווית קשה בעט ונעצר אצל צ'ך.

דקה 25: ניסיון ראשון של צ'לסי, כשלמפארד בחן את פנטילימון והשוער הרומני קלט בלי בעיות.

דקה 29: הנה טעימה ראשונה מהיכולת של הזאר, שלקח את הכדור, התקדם ומ-25 מטרים בעט שטוח לידי פנטילימון.

דקה 40: גול! סאביץ' הרחיק רע היישר לעבר ראמירס, שהיתל פעם אחת והכניס כדור עומק נהדר לטורס. חלוץ נבחרת ספרד הקפיץ בנגיעה קלה מעל פנטילימון המזנק וזה 0:1 לצ'לסי.

דקה 42: כרטיס אדום! המגן הימני איבנוביץ' פגע בצורה גסה בקולארוב והורחק מיד. גלישה ברוטאלית של המגן הסרבי, צ'לסי ב-10 שחקנים.

דקה 53: גול! טרי הרחיק רע לעבר טורה, שמ-16 מטרים בעט כדור שטוח וחד לפינה הקרובה של צ'ך. סיטי חוזרת, 1:1.

דקה 59: גול! המהפך הושלם תוך שש דקות. טבס לקח את הכדור מנאסרי בקצה הרחבה, חתך לכיוון האמצע מבלי לספור את שחקני ההגנה של צ'לסי ובימין שלח כדור מדויק לחיבורים של צ'ך. גולאסו של טבס, 1:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 65: גול! מנצ'סטר סיטי מפרקת את צ'לסי עם שער שלישי תוך 12 דקות. הפעם קולארוב עלה לעזרת ההתקפה והעביר רוחב מצד שמאל, נאסרי הגיע ומהאוויר המשיך פנימה בנגיעה אלגנטית. 1:3 גדול לסיטי.

דקה 79: גול! צ'לסי לא מוותרת. סטארידג' בעט מרחוק, פנטילימון שמט ברשלנות וברטראנד המחליף עט על הריבאונד והרשית מקרוב. צ'לסי מצמקת ל-3:2.

דקה 90: התקפה נהדרת של סיטי מצד ימין. מילנר הגיע עד לקו הרוחב בתוך הרחבה ומצא את אגוארו, אך הארגנטינאי בעט החוצה מול שער חשוף כמעט לגמרי.

הרכב מנצ'סטר סיטי: קוסטל פנטילימון, פבלו סבאלטה, סטפן סאביץ' (גאל קלישי, 46), וינסנט קומפני, אלכסנדר קולארוב, יאיא טורה, נייג'ל דה יונג, סמיר נאסרי (דויד סילבה, 76), ג'יימס מילנר, קרלוס טבס (אדין דז'קו, 89), סרחיו אגוארו.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', דויד לואיז, ג'ון טרי, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, חואן מאטה (דניאל סטארידג', 75), ראמירס, אדן הזאר (ריאן ברטראנד, 71), פרננדו טורס.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully