וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "טוב שהירידה הייתה במשחקי ההכנה"

12.8.2012 / 13:00

מאמן נבחרת ישראל מרוצה מההכנות לפתיחת מוק' היורובאסקט במונטנגרו. יוגב אוחיון: "צריך להיות מפוקסים באולם העוין שלהם"

נבחרת ישראל עורכת הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים ואימון פתוח לקראת המראתה הלילה למונטנגרו, שם תפתח ביום רביעי את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, לפני שתחזור לארץ לארח את אסטוניה ביום שבת. הנבחרת של אריק שיבק מגיעה מעודדת אחרי שניצחה בשלושת משחקי ההכנה שלה בטורניר בבית מכבי בראשון לציון.

שיבק התייחס להכנות לקמפיין ואמר: "הסיפור עם יותם הלפרין נפל עלינו כרעם ביום בהיר, וגם הסיפור של ליאור עם ה-NBA היה בהפתעה, אבל עברנו את שני הדברים האלה בשלום והצלחנו לשלב אותם בהצלחה ביחד בנבחרת".

"היו לנו משחקי אימון בסך הכל בסדר", המשיך שיבק. "עם ירידה טבעית במשחקי האימון בארץ. טוב שהירידה הייתה אז ולא בעוד שלושה ימים. התחושה מיום חמישי היא של ציפייה לג'אמפ בול, מבחינת הכנות למשחק הסקאוט שלנו ראה את מונטנגרו בשישה משחקים, יש לנו את כל החומר עליהם, כך שאין סודות כמו שהם מכירים אותנו".

"בסופו של דבר מה שיכריע הוא מי שיעשה את הדברים טוב יותר ומי יצליח להתגבר על ההתרגשות", סיכם שיבק. "זה אולם של 6,000 צופים באווירה מאוד חמה, אבל אני לא רואה את הדברים האלה משפיעים עלינו"

"מבחינתנו המשחק הזה מאוד מאוד חשוב", אמר יוגב אוחיון. "אבל הטורניר הזה מאוד ארוך ויהיו בו הרבה עליות וירידות, אז חשוב לנו להיות חיוביים. אני מאוד מאמין בנבחרת, אנחנו צריכים להיות מפוקסים גם מול העוינות באולם של מונטנגרו, שהאוהדים החמים שם עושים הכל כדי לעודד את הקבוצה שלהם".

כשנשאל לגבי הצהרתו של שיבק על כך שהמפתחות לנבחרת נמצאים אצלו, אמר אוחיון: "צריך לכבד את ההחלטה של המאמן, שגם היה יכול להחליט שאני לא אשחק, אבל מבחינתי אני פשוט צריך לעשות את העבודה על המגרש, וזה מה שיחליט אם יהיו לי או לא יהיו לי את המפתחות".

גל מקל ניצח לנבחרת את משחק ההכנה האחרון מול בלגיה

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully