וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי החרימה את הטקס, יובנטוס תוקפת בחזרה

שחקני נאפולי לא נשארו לטקס הענקת הסופרקופה כמחאה נגד השופט, מרקיזיו רטן: "איטליה לא נשארה כשספרד זכתה ביורו?"

הסופרקופה האיטלקי סיפק אמש (שבת) משחק סוער, שבסופו האלופה יובנטוס ניצחה 2:4 את מחזיקת הגביע נאפולי. נאפולי סיימה את המשחק עם תשעה שחקנים, ושחקניה סירבו להגיע לטקס חלוקת המדליות כמחאה נגד השופט.

האלופה כבר פיגרה פעמיים במשחק שנערך באיצטדיון מלא בבייג'ינג, סין, אבל בהארכה נאפולי קרסה כשנותרה בתשעה שחקנים אחרי הרחקה של גוראן פאנדב (שהכחיש שאמר מילים מיותרות לשופט) ואחרי צהוב שני של חואן קמילו סוניגה. גם המאמן וולטר מצארי הורחק אחרי שמחה על החלטות השיפוט, ובסיום יובנטוס חגגה את הניצחון המתוק, אחרי ששחקני יובה נכנעו לאותה נאפולי בגמר הגביע בעונה שעברה.

כאמור, שחקני נאפולי לא הגיעו לטקס בסיום, לא קיבלו את מדליות המפסידים, ובסיום לא דיברו עם התקשורת. קלאודיו מרקיזיו מיובנטוס ביקר את ההתנהגות של נאפולי, ואמר בסיום ש"כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה, אבל איטליה נשארה על הדשא לראות את ספרד מקבלת את גביע אירופה ביורו האחרון, ויובנטוס נשארה על הדשא לראות את נאפולי זוכה בגביע האיטלקי בסוף העונה שעברה. זה היה רק הוגן שגם נאפולי תישאר על הדשא לטקס הענקת הגביע".

מרקיזיו התייחס למחאה של נאפולי נגד השופט שלטענתם החמיר איתם, ואמר ש"אם הוא היה מוציא קצת יותר צהובים בחצי הראשון על תיקולים אגרסיביים, אז אולי לא היינו צריכים לחכות עד להארכה כדי שיורחקו שחקנים". על הניצחון אמר שחקן יובנטוס ש"זו הייתה נקמה טובה, זו דרך טובה לפתוח את העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully