וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "יהיה קשה מאוד להגן על התארים שלי"

מלך המסלול רמז שלא יתחרה בריו 2016, התנצל על החגיגות המאופקות יחסית והסביר מדוע התעקש לשמור על המקל מהריצה

תאגיד כאן

צפו בתקציר הריצה באדיבות הערוץ הראשון

יוסאין בולט נעל אמש (שבת) את האולימפיאדה השנייה ברציפות שלו בה הוא קוטף שלוש מדליות זהב, אחרי שהשלים ניצחון אדיר גם עם נבחרת השליחים של ג'מייקה בגמר ה-4X100 מטר. הג'מייקנים בהנהגת הסילון האנושי ניפצו את שיא העולם שלהם עם 36.84 שניות, כשיוהאן בלייק, נסטה קרטר ומייקל פרייטר עוזרים לבלייק לרשום את שיא העולם הראשון שלו בלונדון 2012.

"זו תמיד הרגשה מופלאה לסיים תחרות בצורה כזו", אמר בולט בסיום. "עשינו את זה גם באליפות העולם בשנה שעברה, ועבורי זה מאוד מרגש. כל הנבחרת נתנה את כולה, וידעתי שזה אפשרי שנקבע שיא עולם".

כשנשאל מדוע הפעם ויתר על ההאטה הקבועה שלו לפני קו הסיום אמר בולט: "באמת רצתי חזק והייתי ממש מפוקס בלרוץ מהר כי רצינו לשבור את השיא, אבל הקפדתי לחייך הרבה אחרי הריצה, ועשיתי פוזה קטנה למצלמה בסיום, כך שאני מקווה שזה בסדר מבחינת האוהדים שיסלחו לי הפעם בזכות העובדה ששברנו את השיא".

לגבי האפשרות שיגיע להגן על התארים שלו גם בריו 2016 אמר בולט, שכבר רמז השבוע שזו האולימפיאדה האחרונה שלו: "חשבתי על זה, אבל אני חושב שזה יהיה קשה מאוד. יוהאן הולך ומתפתח, ואני בטוח שהרבה אצנים צעירים יתקדמו אז אני פשוט אראה מה יקרה בעוד ארבע שנים".

לאחר מכן התפנה בולט לפרגן לנבחרת האמריקאית, שהשוותה את שיא העולם הקודם עם 37.04 אבל ראתה את הגב של הג'מייקנים ממרחק רב: "בלי ארצות הברית אנחנו לא היינו כלום, כמו שהם לא היו כלום בלעדינו. אנחנו מאתגרים אחד את השני בכל עונה".

כשנשאל לגבי הויכוח שלו עם אחד המארגנים לגבי רצונו לשמור את המקל מהריצה לעצמו, שהסתיים בויתור של בולט על המקל לקול שריקות הבוז של הקהל על ההתעקשות של אחד השופטים, אמר בולט בחיוך: "בסופו של דבר קיבלתי אותו בחזרה, למרות שבהתחלה אמרו לי שאם לא אמסור אותו יפסלו אותי. הצטלמתי עם החברים מהנבחרת, ואני מתכוון למסגר את התמונה ולהניח את המקל מתחת, כדי שיהיה לי משהו שיזכיר לי את לונדון".

בולט שוב להט, ג'מייקה שברה שיא עולם ב-4X100 מ'

דני בורשבסקי על הרגע שהכניס את האולימפיאדה להיסטוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully