וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אני עוד לומד את הקבוצה, בטוח שנשתפר"

7.8.2012 / 22:55

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-1:1 נגד עכו בגביע הטוטו: "יש לנו פקק בהתקפה שאנחנו צריכים לשחרר". שמעון הדרי: "אני לא מופתע"

אדריאן הרבשטיין

וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

שני משחקים רשמיים, שתי תוצאות תיקו בלבד נגד קבוצות שסיימו את העונה שעברה בחלק התחתון של הטבלה. זה המאזן של מכבי חיפה בתום שני משחקי גביע הטוטו הראשונים שלה העונה אחרי 1:1 הערב (שלישי) נגד הפועל עכו ולמרות שמדובר בסך הכל בפתיחת העונה, הירוקים צריכים להשתפר.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סינטאיהו סלליך יעזוב את הקבוצה לאחר שנציגיו נפגשו עם ראשי מכבי חיפה והודיעו כי הוא אינו רוצה להישאר לאור רמת ההערכה המקצועית אליו. גם הערב סלליך לא היה בסגל וההערכה היא שהוא ישוחרר כבר מחר ויחפש קבוצה אחרת.

חיפה תתמקד כרגע בצירוף קשר אחורי ועשויה לצרף גם בלם, כששמו של אושרי רואש, שיכול לשחק גם בעמדה הזאת, עלה הבוקר עוד לפני שפוצץ המשא ומתן בינו לבין הפועל חיפה. יניב קטן יצא במחצית כדי להפחית ממנו עומס. אוראל דגני ישולב כנראה במשחק הבא בסוף השבוע הבא מול סכנין. חיפה לא תשחק במסגרת המחזור הקרוב בגביע הטוטו, בסוף השבוע הנוכחי משום שכך נקבע בלוח המשחקים וההכנה למשחק הבא שלה תהיה ארוכה.

"אני לא מרוצה. היו לנו 20 דקות טבות בהתחלה ו-20 דקות טובות בסוף, אבל יש עוד הרבה מה לשפר", אמר המאמן ראובן עטר בסיום המשחק הערב, "מבחינה התקפית אנחנו מגיעים לטוב לרחבה, אבל מחמיצים הרבה והמסירה האחרונה לא מספיק טובה. מבחינת כיבושים, יש לנו פקק כזה שצריך להוציא אותו, אבל נעבוד על זה".

עטר הוסיף: "נגד הפועל חיפה ביום שבת שיחקנו הרבה יותר מסודר וטוב, אבל אני לא מודאג. זו תקופה של הכנה, אני לומד את הקבוצה ויש הרבה דברים לשפר. בטוח שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב בהמשך".

מאמן עכו, שמעון הדרי, אמר: "התוצאה היא הדבר הטוב. היו לנו פרקים טובים, אבל אנחנו חייבים להשתפר. אני לא מופתע, עשינו שמונה משחקי אימון וגיבשנו קבוצה שבה החלק השולט הוא הקבוצתיות. מראש אמרתי שאני לא בא להתגונן או לשחק כדורגל של להרחיק כדורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully